23 Ekim 2012 Salı

Konak Problemimiz Çözüldü

Epey dert ettiğim konak sorunumuz çözüldü. Yapılması gereken banyodan önce herhangi bir yağ ile bebe yağı veya zeytinyağı olabilir. Kafa derisini nemlendirmek, en az yarım saat beklemek, mümkünse şapka takarak etraf batmasın :) Sonrada sık telli bir tarakla taramak. Tararken canı acır mı demeyin, acımıyor, sanırım kafa derisi kaşındığından taramam çok hoşuna gitti. Bol bol konuşup, aguladı, güldü. Hemen hemen tüm konaklar döküldü. Bu işi de hallettik.


Defnenil'de konak sorunu yaşamadığımdan biraz panik olmuştum ama dert etmeye gerek yokmuş. Bu arada mustela şampuan ne bulunmaz hint kumaşıymış ya. Koskoca e bebek mağazasında bulamadım. Gerekte kalmadı o ayrı ...Şimdi saçlarımız ablasınınki gibi sağlıkla uzayabilir ...

9 yorum:

Kitapçı Kız dedi ki...

Mustela sadece eczanelerde satılıyor... :)

Seyhan dedi ki...

AAAA ben bunu bilmiyordum ya :( e bebek watsons aradım durdum kimsede söylemedi ya ne ayıp :)

Deniz dedi ki...

Geçmiş olsun : )

durununannesi dedi ki...

biz de zeytinyağı ile kurtulduk :)

Kitapçı Kız dedi ki...

Ben de 40 yer gezdikten sonra bir eczanenin camekanında reklamını görerek öğrendim. Sonra intertten araştırdım eczanelerde çok daha pahalı olduğunu anlayınca internetten sipariş ettik 2. şişeyi. Eczanemizde.com veya onlineeczanem.com gibi sitelerden daha uygun oluyor eğer nette sipariş verme şansın varsa.
İkisi birarada saç ve vücut sampuanı var. Pompalı ve baya büyük, çok bereketli onu öneririm. Kuruluk yapmıyor hatta vücut losyonu olarak da stelatopia emollient krem var.

Bu ürünlerden çok memnunum. Doğduğundan beri başka birşey kullanmadık. Yalnız saç ve vücut yıkama işlemini biz haftada 2 güne indirdik. Cildi kurumasın diye, diğer günler duru su ile yıkıyoruz. Kremi de sadece sampuanlandığı günler kullanıyorum.

Böylece cildi kurumuyor. Biraz uzun oldu kusura bakma :) paylaşmak istedim.

güzellikler dünyası dedi ki...

HADI GOZÜN AYDIN , SEN BIRAZ TAKMISTIN ONLARA,AMA İNSAN RAHATSIZ OLUYOR , O DÖNEM BENDE TAKMIŞTIM

güzellikler dünyası dedi ki...

aynen öyle ,arıyorsun bulamıyorsun ,alışmış oluyor,arada bul.onun için ulaşılabilir ürünler kullanmak en iyisi,seba med.her yerde:)

Seyhan dedi ki...

Denizcim sağol

Kitapçı kız çok sağol paylaşımın için . ben mustela hiç kullanmamıştım onun için e bebekte falan vardır diye tüm parfümeri ve bebek mağazalarına baktım hiç eczane aklıma gelmedi açıkçası . bahsettiğin sitelere bakıcam. çok sağ tavsiyen için



Seyhan dedi ki...

güzellikler dünyası vallahi takmıştım çünkü alnına kadar inmişti çok sinir bir görüntü :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...