2 Ekim 2012 Salı

Oldu bu iş...

Ve bir başarı hikayesi ...

Zeynep Lâl biberon ve emziğe alıştı.. 

Her ikisini de almayan ablasına inat, biberon denememize hemen olumlu yanıt verdi. Evde ilkel yöntemlerle sağdığım 30 ml sütü biberonla verdim ve içip bitirince pompa alma zamanı gelmiştir dedim. Ve hemen bir pompa alıp günde bir yada iki kez birer öğünlük sağıp içirdim. Biberon alacak çocuk baştan kendisini belli ediyor bence. Çünkü önce nüby biberonla denedim emzik kısmı anne göğsüne en yakın olan diye. onu aldı. Ardından chıcco denedim onu da aldı ve en son pompanın içinden çıkan Avent biberonu da aldı. Demem o ki alası varmış benim bir şey yapmama gerek kalmadı...

Emziğe gelirsek işte onda mücadele verdim. O çıkardı ben soktum. O öğürdü ben tıktım, o iki emdi tükürdü, ben olmaz ama hadi al bakalım dedim ve emziğe de alıştı. Öyle aman aman uzun uzun emmiyor ama, karnı tok altı temizse biraz oyalanmasını sağlıyor. Sakinleştiriyor. Bende bu arada biraz soluklanıyorum.. 1-2 yıl sonra emziği bıraktırmaya çalışırken dert yanarsam bana bu yazımı hatırlatırsınız artık:)




5 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Bal böceği seni :)

Seyhan dedi ki...

Bende öyle seviyorum bal böceğim :)

Rüzgar ve annesi dedi ki...

Yok yok emzik iyidir. Zamani gelince onu da birakir nasilsa. Bu arada bizim oglan emzik almadi. Daha dogrusu basta o aldi ben istemedim, sonra ben israrla alistirmaya calistim o almadi. Tek suclu benim yani. O yuzdendir ki emzikli bebeklere bayiliyorum. Masallah:)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Seyhan pamuk bu pamuk...
maşallah en kocamanından...

Seyhan dedi ki...

Aaa hazır Almış Rüzgar neden istemedin ya..???

Özlemcim sevmeye bekleriz ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...