5 Ekim 2012 Cuma

Tarihe Not..

Defnenil yeni anaokuluna başlayalı üç hafta oldu. Okulu tercih sebeplerimizden biri, yoğun bir dil eğitiminin olmasıydı. Bu eğitim tüm güne yayılmış vaziyette. Sınıflarında sürekli ingilizce konuşan bir yabancı öğretmen var. Ayrıca diğer pek çok derste ingilizce işleniyor. Ders kitapları ingilizce vs... 

Açıkçası bu kadar hızlı geri dönüş beklemiyordum, bu iki haftada Sunshine ve twinkle twinkle litle star şarkılarını öğrenmiş. Evde sürekli söylenip duruyor...Ayrıca 1 den 10 a kadar ingilizce sayabiliyor. Renkleri biliyor .. Benim duyduğum kadarı ile 5-6 tane kelimesi var ..Geçen gün bir şey istedim, yaptı ağzımdan farkında olmadan thank you çıktı. Gülerek You're welcome demesin mi :).. Öğretmenleri evde ingilizce konuşarak desteklememizi tavsiye ettiler ... Uygulamaya çalışıyoruz.




                                      Beyinleri  o kadar taz
e ve aç ki ne versen alıyorlar ...

9 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

Maşallah diyorum,daha nice very good :) iyi günler dilerim...

lena ile başbaşa... dedi ki...

Maşallah diyorum,daha nice very good :) iyi günler dilerim...

Seyhan dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Sevgiler

Dilek dedi ki...

evet çok çabuk alıyorlar Dolunay da 2 yıl önce sınıfında tam gün ingilizce konuşan öğretmeni sayesinde çok iyi konuşuyordu.. Sonra okul politikasını değiştirdi. Tam gün değil artık ingilizce:(

Deniz dedi ki...

Onların İngilizce öğrenmesi çok hoşuma gidiyor, biyerden ayrılırken lets go diyoruz mesela:)

ama biraz daha öğrenilirse aramızda nasıl çaktırmadan konuşacağız babayla bilemiyorum :))

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

kesinlikle doğru!erken yaşta farketmeden belleğine kaydettiği kelimeler ilerde dil öğreniminin bir külfet değil zevk haline dönüşmesini sağlıyor :))

Dilek dedi ki...

Deniz merhaba,

biz babayla değil kızımla babaya çaktırmadan konuşuyoruz artık:)

FADİŞ dedi ki...

Maşallah Defne Nil'e:)

Deniz dedi ki...

Dilek onun da keyfi başka tabii :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...