24 Ekim 2012 Çarşamba

Test ettik onayladık...


Biz bugün, 2 çocukla tüm gün sokaklarda gezilir mi? testi yaptık :) 

Sabah kahvaltıdan sonra, babişkonun şirkette bir saatlik bir işi olunca bizde takıldık peşine. O çalışırken biz oyalandık. Showroomu teftiş ettik. Yeni ürünlere baktık. Evcilik oynadık.




Defnenil bize çay ve pasta servisi yaptı :)


Ben yeni gelen bu churchill vintage serisine bayıldım 


Sonra Beyoğlunda uzun bir tur yaptık. Zeyneplal uyuyunca rahat rahat gezdik. Alışveriş yaptık. Yorulan Defnenil omuzlardaki yerini aldı :)

O kadar gezmeye acıktık tabiki. Soluğu Arda'da aldık. Yemeğimizi yedik Zeyneplal birazda burada uyudu.





Uyanan Zeyneplal Arda abisiyle tanıştı..


Ve uzun günün sonunda dönüş yolunda pelt olmuş kızlarım :)

Test ettik onayladık, iki çocukla  tüm gün sokaklarda gezilirmiş:)

10 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Tebrikler, iyi bayramlar:)

Burcu dedi ki...

Gezilir tabii.. Düzeni bozmadıktan sonra her zaman bir b planın olduktan sonra ve rahat olduktan sonra 5 çocukla bile tum gun gezilir. Harikasınız...

Seyhan dedi ki...

Sağol Fadiş sevgiler

Burcucum idolümsün zaten senin kadar cesaretim yok. Dubai falan :) ama kimbilir belki birgün..

turkuaz kıyılar dedi ki...

Son fotoğrafta koptum:)))
iyi ki fotoğraflamışsın:)))

Seyhan dedi ki...

Özlemcim arabada bir ara ses kesildi baktık ikiside gitmiş :) Hele defne tam anlamışla bayılmış :) Zeynep arada uyumuştu tabi ablası hiç uyuyamadı :(

Dilek dedi ki...

biz çok geziyoruz hafta sonları tüm gün... Çok yoruluyorlar akşamına çabuk uyuyorlar güzel oluyor:)

Seyhan dedi ki...

Aynen Dilekçim epey yoruluyorlar Defne öğlen uykusunu kaçırıyor ama olsun arada olur öyle şeyler :)

Hatice Süral dedi ki...

Ardayı ben de takip ediyorum. Hatt abazen tariflerini uyguluyoırum ama mekanına gitmek kısmet olmadı. Aslında çocuklarla bu tür yerlere gitmeye çekiniyorum desem daha doğru olur. Mekan tavsiyelerine bayılıyorum bu arada daha cok gez keşfet ve öner Seyhan :)

Seyhan dedi ki...

Haticim Arda'yı bende çok severim. Yerli jamie olıver :)Arda Ömer'in eski arkadaşı, ayrıca bizim şirketim müşterisi. Aslında bende Zeynep ağlarken falan tedirgin oldum. Müşteriler rahatsız olur diye, arife günü gitmiştik nispeten daha tenhaydı. Ayrıca Arda'da sağolsun çok rahatlattı. Dükkan benim ağlasa da kim ne der falan deyince :) rahatladım ... Leblon bebek için pek uygun sayılmaz siz Selçuk'la baş başa gidin çocuklara biz bakarız :)

Hatice Süral dedi ki...

Aranızda arkadaşlık ilişkisi olduğunu tahmin etmiştim. Beyoğlundaki bir mekana 2 çocukla gitmek zaten çok keyifli olmaz haklısın. Çok incesin böyle söylemene çok sevindim 2. kez söylersen çocukları kapına bırakırım ama ona göre :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...