21 Ekim 2012 Pazar

Ufak bir yanlış anlaşılma olmuş :)



Defnenil: Anne benim pompam nerede?
Seyhan : Ne pompası anlamadım?
D: Pompa işte ..
S: Kızım pompayı ne yapacaksın sen, onunla ben süt sağıyorum kardeşine..
D: Oynıcam..
S: Oynayacak başka şey kalmadı mı Defne?
D: Ama o benim, senin değil ki..
S: (Anne kızmaya başlar)  Allah allah nereden senin oluyor ya süt pompası !!!
D: Onu babaannem aldı bana.
S: Allah allah ne diyor bu kız ya. Hangi pompa annecim göster bakayım.
D: Defnenil önde, ben arkada odasına gideriz. Oyuncak filesinin en üstünde duran ponpon kız zımbırtısını gösterir. İşte o pompa onu versene boyum yetmedi :)


4 yorum:

Dilek dedi ki...

ha haa:) çok tatlısın...

Seyhan dedi ki...

:) öyledir valla ...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

aklın nerede annesi :D

Seyhan dedi ki...

Aklımı sütle bozmuşum Baharcım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...