3 Kasım 2012 Cumartesi

Bebek Taşıma Workshop'unun Ardından ...


Dün daha önce bahsettiğim Tuniko'nun Renkli Ada'da düzenlediği bebek taşıma workshopundaydık. Hülya ile beraber etkinlikten epey önce mekana gittik. Tuniko'nun kendi markası olana Neko slingte ilk denemeyi biz yaptık. Çok uykusu olan ve huzursuzlanan Zeynep Lal slinge girince sakinleşti ve akabinde de uyudu :)  O uyurken yeni bebiş annelerinin pek fırsat bulamadığı sıcak çayımı içtim :)  Ardından hazırlıklar başladı slingler dizildi, lezzetli el yapımı mamalar hazırlandı ..



  Ve Zeynep Lal uyandı ...Mutlu mesut etrafı gözledi...


Etkinliğe katılan diğer konuklarda gelince workshop başladı .. Hülya tüm slingleri detaylarını ve kullanım şekillerini anlattı. soruları yanıtladı..Biz arada gidip geldik, emzirme alt değiştirme vs. Ama büyük bir kısmını dinleyebildim ...


Bu arada anneler eğitimdeyken çocuklar oyun ablası eşliğinde oynadı ..Tüm sligler hakkında fikir sahibi olmak ve size uygun olanı seçebilmek için çok yararlı bir organizasyondu. Biz kendinden bağlı olan wrap slingimizi aldık...Yarın resmi açılışı yapılacak olan Renkli Ada 'da, tüm anne ve çocukların seveceği çok şirin bir mekan olmuş. Uğramanızı tavsiye ederim..

Etkinlikteki diğer fotoğraflar için bir tık ..



10 yorum:

Nurdan dedi ki...

Eylül bebekken tek elle yemek v.s. yapmaya çalışırken böyle bir şeye çok ihtiyaç duymuştum :)

Seyhan dedi ki...

Nurdan ben Defnenilde halka slingle evdeki birçok işi yemek mesela yapabiliyordum çok işe yarıyor gerçektende ..

Dilek dedi ki...

İstanbuldaki güzel etkinlikleri kaçırdığım için üzgünüm...

Seyhan dedi ki...

Haklısın İstanbul bu konuda çok şanslı

Hatice Süral dedi ki...

Hiç aklıma gelmezdi böyle bir aktiviteye katılmak, ne iyi ıolmuş

Seyhan dedi ki...

Ben slingçi anneyim ;)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Seyhan ilk fotoğraf ne güzel öyle arkadaşım...

Seyhan dedi ki...

Sagol özlemcim hülya çekti bende çok sevdim

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

izmire yeni donebildik anca yazıyorum seyhancım.
etkinliğe senin de katılmandan ben de cok keyif aldım. operim çiroz kuşunu :) son postuna da yorum yazmış olayım. 1 tane zayıf ve fakat gayet de sağlıklı buyuk kızın var zaten. haliyle kilonun cok da onemli olmadıgını bizzat tecrube etmişsindir. takma diyorum ozetle

Seyhan dedi ki...

Sağol Hülyacım bende görüşebilmemize çok sevindim. diğer konuda birdiler iki oldular :) biliyorum önemli olan sağlık ama benim ""acıktım anne""diyen bir cocuğum olamayacak.ikinciler ters olur derler ya Zeynep'ten ümitliydim oysaki ;)
Öperim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...