23 Kasım 2012 Cuma

Fotoğraf yükleyemiyorum kotanız doldu diyor :( var mı çözüm yolu ???

5 yorum:

tubanne dedi ki...

http://sureyyaruya.blogspot.com/2012/11/fotograf-yukleyemiyorum.html SÜREYYA ARKADAŞIMIZ DA AYNI PROBLEMİ YAŞAMIŞ. BU LİNKE GÖZ ATARSANIZ ÇÖZÜM YOLLARI BULABİLİRSİNİZ

Süreyya dedi ki...

Var Seyhan'cım :) Ben de bu sıkıntıyı yaşıyorum , Tuba zaten linki vermiş, gelen yorumlar etkili oldu baya uğraşarak çözdüm..Bir bak istersen :)

BaHaR dedi ki...

Birkaç blogda bu tazr sorun yaşanıyormuş öyle duydum.umarım en kısa sürede hallolur.

Naz'ın Annesi dedi ki...

merhaba,ben satın alarak çözdüm sorunu,başka yol bulamamıştım,benimde başıma geçen hafta geldi bu sorun.

Seyhan dedi ki...

sorunu bir şekilde çözdüm arkadaşlar sağlun zor oluyor ama yükleyebiliyorum ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...