14 Kasım 2012 Çarşamba

Nerelerdeyiz ...

Nerelerdeyiz ...

Bilgisayarın kapağını açmayalı 6 gün olmuş.Ömer fuar için cumadan beri yurt dışındaydı. Kız kıza kaldık. Bu kez annene, babaanne desteği de almak istemedim. Günümüzü görelim diye düşündüm :) Hafta içi neyse de, hafta sonu Defne Nil evdeyken ne yaparım diye çok dert ediyordum ..

Aslında hakkını yemeyeyim Defne Nil çok zorlamadı. Kardeşinin uyuduğu zamanlarda onunla resim çizdik, boncuktan kolyeler yaptık, dergiden kıyafetler kesip defterimize yapıştırdık. Eğlendik... Biraz yemek saatleri kaydı. Zaten pek yemediği için hiiiiç sorun etmedi...

En çok korktuğum kısım uyku saatleriydi ikisini ayni anda uyutma, yada tam Defnenil uyurken Zeynep lal ağlarsa vs.. Bu dersten de geçer not aldık. Öğlen uykusunda da gece uykusunda da büyük yatakta hep birlikte uykuya geçtik. Sonra Defne Nil'i odasına taşıdım ve biz Zeynep'le devam ettik ...Allahtan Defne Nil genelde geceleri uyanmaz, sabaha kadar sorun çıkarmadı. Zeynep Lal anamı ağlattı o ayrı .. Paslayacak baba da olmayınca uykuya hasret kaldım ...

Defne Nil pazartesi okula gidince normal düzene geri döndük. Okuldan gelip ellerini yıkarken, saçı güzel koksunmuş diye sabunu kafasına boca etmiş :) Zeynep Lal 'de uyanıktı onu ana kucağı ile banyoya taşıyıp Defne Nil'i yıkadım kendime aferin verdim. Zeynep Lal'de şaşkın şaşkın bizi izledi .. Sonra Zeynep Lal'i de yıkadık ablasıyla ohhh mis mis ...

O kadar da kötü değildi ama yine de iki çocuklu bir kadın için akşam yedi olunca evde olan bir baba şartmış :) Seyahat meyahat yasaklanmalıymış.. Yada en azından güzel hediyelerle kendini affettirmeliymiş :)




16 yorum:

flzpink dedi ki...

Süreç başarılı gibi görünüyor Allah bozmasın. Bu tabloya baba elinde hediye paketleriyle dahil olmalı derim:)

Seyhan dedi ki...

Oldu oldu hele bi olmasın, üç kadınla uğraşmak zor olurdu :)

Grace Happy dedi ki...

cok da guzel olmus kız kıza kalmak ama o sacına sabun dokme kısmına bayıldım mıs kokulu yavrum nelerde dusunurmus

Let's Party dedi ki...

BLOĞUNA BAYILDIM BENDE BEKLERIM TAKIBIME:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

:) gozumde canlandiniz ;) bende eşimin yil sonu toplantisinda ne yapacagim diye acikli acikli dusunuyorum :) bizde bir basimiza kalacagiz. neyseee uyku dedin dimi, evet hasret kaldik :)

Deniz dedi ki...

Aferin kızlar :)

Dilek dedi ki...

hediyeler geldi mi acaba:))
çok zor gerçekten çok zor hele şu uyku saati konusu bu aralar beni yoruyor..

elif dedi ki...

Eveeet destek şart.Hele baba desteği çok fena şart.. Ama siz gayet iyi idare etmişsiniz, kız kızalık da ayrı bir güzel ama değil mi? Ben sevdim yani:)

Syhn dedi ki...

sen kocaman güzel bir hediyeyi haketmişsin. gerçi anneliğin hakkı hiç bir koşulda ödenmez ya ;)

Seyhan dedi ki...

Grace happy bende kızamadım zaten ;)

Seyhan dedi ki...

Hosgeldin ;)

Seyhan dedi ki...

Baharcim hafta icine gelirse sorun olmaz gibi ama hafta sonu zorluyor bira simdiden kolay gelsin

Seyhan dedi ki...

Sagol denizcim

Seyhan dedi ki...

Diekcim geldi hediyeler disney stor bize calışmış ;)

Seyhan dedi ki...

Elif haklısın baba destegi en guzeli digerlerinde tutum farkı sorun yaratıyor zaten

Seyhan dedi ki...

Adaşim aldık hediyeleri ama olmasaydıdadedigin gibi annelik bu canı gönülden bakıyorsun evladına :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...