28 Kasım 2012 Çarşamba

Şu sıralar ...


Yine uzun süre ara vermişim . Şu fotoğraf yükleyememe sorunu yüzünden yazamadım. O problemi başka bir adresten blog açıp oraya yükleyip html olarak buraya taşımakla çözdüm. Çözdüm çözmesine ama zor oluyor tabi ki....

Ayrıca fotoğraf makinem ablamda onun için yeni fotoğraflarda yok. Fotoğrafsız yazı yazmakta sıkıcı geliyor. Yazılara görsel eklemek daha zevkli.. Bu görseller instagramdan onun için çok iyi değil :(

Neyse son durumları özet geçelim bakalım. 

Zeynep Lal cephesinde her şey normal sorun yok. Mama almaya başladı günde 3 kez 60- 90 ml arası içiyor, gerisi anne sütü.

Odasını ayırmıştık sorun yaşamadık, uykuya kendi kendine geçmede de sorun yaşamıyoruz çok şükür. Bazen zorluyor ama inatla ayakta sallamıyorum. Umarım hep böyle devam eder.. 

Artık ellerini kullanmaya başladı oyuncaklarını tutuyor.Biberonunu tutuyor. Sonra etrafı izleme süresi uzadı . Bu bizim çok işimize yarıyor. Dışarıda gezerken pusette durmak istemiyordu . Şimdi çok büyük bir keyifle etrafı izliyor. Artık gezmek daha kolay yuppiiiii..

Ve hayatımıza kuzenimiz hariç bir Arda daha girdi.... Daha öncede bahsetmiştim bu eve yeni taşındık hiç komşum yok diye üzülüyordum. Bir komşu yaptım kendime .. 

Arda Batu sarışın maviş bir yakışıklı. Zeynep Lal'in ilk arkadaşı... Sık sık görüşmeye başladık. Çok seviniyorum bebekle koca kış evde nasıl geçer diye düşünüyordum . Hem kızıma hem kendime arkadaş yaptım :) 

Bugün kahvaltıya gittik Arda'lara Zeynep Lal'i yatağına koydum yan yana yattılar Arda bizim kızın elini tuttu :) Babası görmesin diye dalga geçtik. İlk aşk kıvılcımları :) 

Ve bloglardan bizim blogtan konu açıldı bizde Arda Batu 'ya bir blog açtık..

Bizim küçük damadı :) takip etmek için buyrun 


Defne Nil cephesinde de her şey normal okulunu çok seviyor. Çok mutlu sorunsuz gidiyor. Babası ile büyük bir aşk yaşıyor . Kardeşini çok seviyor. Çok keyifli bir dönemdeyiz ...

Her şey yolunda... Yani hayat güzel ....

7 yorum:

dilek iner dedi ki...

maşallah demek lazım bu kadar güzellikler olunca...

FADİŞ dedi ki...

Kırkbir kere maşallah size. Komşuluk iyidir, Allah muhabbetinizi arttırsın:)

elif dedi ki...

Maşallah diyelim, hep böyle olur inşallah..

Seyhan dedi ki...

Sagol Dilekcim

fadis sagol. hep hadi cay koydum gelin diyebilecegim kadar samimi komsularim olsun isterdim insallah oyle olur ..

Seyhan dedi ki...

Elifcim sagol merak ettim sizi

AYÇA dedi ki...

Ah ne güzel... Bende sabırsızlıkla bekliyorum o günleri. Ama 2. Hamilelik daha bir farklı oluyor. En azından kış günlerinde gisip gelebileceğin biri olmalı. Çok tatlılar. Maşallah :)

Seyhan dedi ki...

Aycacım ikinci hamilelik hiç bişey anlamadan bitiyor :) bir bakıyorsun doğmuş bile . sende saglıkla kavuş minik kuşa ...komşuluk arkadaşlık konusunda sizin ANkara grubunu cok imreniyorum her daim bersbersiniz ne mutlu size . sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...