21 Kasım 2012 Çarşamba

Zeynep Lal ve uykuları ...

İlk üç ay her yol mübahtır, yeter ki uyusun deyip o ne isterse onu yaptık. İlk günler genelde memede, bazen kucakta, sonrasında çoğunlukla ayakta sallanarak uyudu.  Geçen gün çok uykusu gelmişti. uykusu gelince gözlerini ovuşturuyor.. Ova ova kıpkırmızı yapıyor .. sütünü içti, yarım kundak yapıyorum, onu yaptım emziği verdim ve yatağa bıraktım. Sakinleşmesi için Buzuki Orhan Kolik açtım. (Bizde çoook işe yarıyor) Bir şey için odadan çıktım geri geldiğimde uyumuştu. Oley oley oley ...

Çok uykusu varken bunu denediğimde gün içinde bir kaç kez bu şekilde kendi kendine uykuya geçmeyi başardı. Tabi bunda emzik, müzik, odasını loş olması bilumum etkenler var .. ama başarılı olunca. Çok zorlamadığı sürece bu şekilde kendi kendine uyutmaya karar verdim. Bana bol şans dileyin ...

7 yorum:

güzellikler dünyası dedi ki...

çok başarılı ,tebrikler

MeLc dedi ki...

Hep böyle devam eder inşallah darısı başıma bende o günleri görebilcekmiyim bakalım.....

Seyhan dedi ki...

Tesekkurler umarim basarili olurum . gelismeleri paylasirim sevgiler

elif dedi ki...

Süpermiş, inşallah böyle devam eder..

BaHaR dedi ki...

Maşallah hep böyle sürsün,kuzucuk kendi kendine uyumayı öğrensin,kolaylıklar:)

Seyhan dedi ki...

Sagol Elif insallah

Seyhan dedi ki...

Sagol Baharcim insallah oyle olur. sizde durumlar nasil. nasil uyuyor Damla kuzusu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...