13 Aralık 2012 Perşembe

Daha Bir Sevimli Oldu Sanki :)


Defnenil'in hayatında önemli bir değişiklik oldu .. Bugün itibari ile artık gözlük takmaya başladı...

Defnenil'in 2 yaşında yapılan göz kontrolünde miyop sorunu çıkmıştı. Fakat gözlük gerekmemişti. 3 yaş kontrolünde de numarasında bariz düşme vardı. Yine gözlüğe gerek görülmedi. 4 yaş kontrolünü biraz erken yaptırdık. Çünkü tam gün anaokuluna gitmeye başladığından beri. Daha faal, okulunda kesme, biçme boyama gibi faaliyetlerin yanı sıra. Özellikle bazı branş derslerinde tahtaya bakması yada öğretmenin elinde tuttuğu kitabı görmesi gerekiyor. Bu gözlerini yorabilir diye düşündük .. Ayrıca televizyonu izlerken yakından izlemeye çalışıyordu..

Geçen cumartesi Zeynep Lal'in 4. ay kontrolünde Defnenil'e de göz doktoru randevusu aldım. Numarası yine düşmeye devam etmiş. Fakat yukarıda bahsettiğim sebeplerden dolayı. Gözü yormamak adına ileride baş ağrısı yapabilirmiş. Bir gözlük edindik. Numarası 1.25

Pazar günü kendi gözlüğünü kendisi seçti. Pembe Minnie'li :) Gözlükçüde takmak istemediği söyledi. Bende epey tedirgin oldum. Sağolsun Burcu beni çok rahatlattı ...3 gün sonra gözlük hazırlandı ve akşam babası aldı. Babasının gözlüğünü getirmesini heyecanla bekledi. Sonra sorunsuz taktı. İkide birde camlarını sildi. Kutusuna koydu, çıkardı, yeniden koydu :) Şimdilik çok büyük sorun yaşamadık. Umarım böyle devam eder.

Bugün okula gözlükle gitti. Sabah sorunsuz taktı ve evden çıkarken heyecanlıydı . Bakalım beğenecekler mi dedi :)  Önceden servis hostesini, öğretmenlerini bilgilendirdim. Hazırlıklılar... Herkes tezahürat yapacak :)



Yeni model Defnenil pek sevimli ve bilmiş oldu sanki :)


20 yorum:

Sevgi dedi ki...

çok yakışmış bence.. sağlıkla kullansın inşallah..
bu arada arkadaki ağaca bayıldım.. çok zevkli süslemişsiniz..

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Aaaa çok yakışmış gerçekten nasıl olsa ileride çaresi var şimdi karizmatik takılsın :)

FADİŞ dedi ki...

çok sevimlisin Defne kızım, Allah
sağlık mutluluk versin ,güle güle kullan gözlüğünü.

Dilek dedi ki...

maşallah çok sevimli olmuş. Arkadaşlarından da olumsuz yorum almazsa takmaya devam eder inşallah...

Deniz dedi ki...

ZAten dünya tatlısı o. Biliyorsun Yaz da, faaliyet yaparken takıyor, aslında biz daha çok büyütüyoruz böyle şeyleri... Onlar daha rahat alışıyor

kuzunun annesi dedi ki...

Ah ne tatlı minnieli, Eloşum görse bayılır

Seyhan dedi ki...

Sevgi çok teşekkürler :)
Ağacıda geçen seneden kalan süsler birkaç yeni süste bu sene aldık. ve bolca fotoğraf en sevdiklerimden :) bende sevdim dolu dolu oldu ağacımız

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Füsuncum beğenmene sevindim :) Önce annesi gözlerini düzeltsin sonra kızı :)

Öperim

Seyhan dedi ki...

Fadiş çoook sağol

Seyhan dedi ki...

Dilek doktorumuzdan ve tecrübeli annelerden öğrendiğim kadarı ile 3-4 yaşta gözlük özenilecek birşey olarak görülüyormuş. Hatta gözlüksüz çocuklar gözlük takan arkadaşlarından özenip takmak istiyormuş. Ama 7-8 yaşta bahsettiğin dalga geçme, kötü şaka yapma daha fazlaymış bakalım ilk günü nasıl geçecek ..

Seyhan dedi ki...

Denizcim ben Yaz'ın taktığını unutmuşum en azından dediğin gibi faliyet yaparken taksa o bile rahatlatır .. Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Hayatcım kendi seçti zaten biz uygun olan 4-5 modeli koyduk hemen buna atladı :)

Sevgiler

elif dedi ki...

Çok şeker olmuş, umarım ilk günü güzel geçmiştir..

Seyhan dedi ki...

Elifçim sabah servise binerken hostes ablası oo çok güzel olmuşsun çok yakışmış vs.. seyler dedi. mutlu oldu. Okulda da arkadaşları çok beğenmiş öyle anlattı. Öğretmeninden yorum alamadım henüz ama herhalde tüm gün takmış sorun yok yani mutluyum çok sorduğun için sağol

sevgiler

flzpink dedi ki...

Çok sevimli olmuş, güzel bir seçim yapmış. Umarım onun sıkılıp bunalmasına fırsat kalmadan gözleri iyileşir.

Seyhan dedi ki...

inşallah dediğin gibi olur flzpink sevgiler

G dedi ki...

egemen de bu yıl itibariyle gözüklü. ben çok üzüldüm, çok dert yaptım ama o nasıl mutluydu gözlük takacak diye. alıştı şimdi. umarım sizin ki de bizimki de geriler gerek kalmaz gözlüğe.

Seyhan dedi ki...

İnşallah Gülcancım bende öyle umut ediyorum. Defnenil'de şimdilik sorun çıkarmıyor ama yeni heves tabi ilerde ne olur bilemiyorum ..

defne naz dedi ki...

Çok yakışmış gözlükleriniz. Ayrı bir havası olmuş bence. Umarım düzenli kullanınca tamamen iyleşir:)))

Seyhan dedi ki...

sağol canım inşallah düzelir bakalım şimdilik düzenli takmasını sağlamaya çalışıyoruz. Arada çıkarıyor falan ama genelde takıyor ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...