20 Aralık 2012 Perşembe

Dün Geceden ..


İyi ki doğdum , İyi ki doğurdum :)

14 yorum:

güzellikler dünyası dedi ki...

NİCE YILLARA EVLATLARIN VE EŞİNLE BİRLİKTE , SAĞLIKLA

MeLc dedi ki...

Oyy bakarmısın 2 kuzuya nice sağlıklı mutlu yaşlara canım çok şanslısın 2 tane harika kızın var bayıldım kareye

Seyhan dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar iyi ki varsınız ..Sağolun ...

FADİŞ dedi ki...

Heeey doğum günün kutlu olsun arkadaşım, sağlıklı mutlu sevgi dolu bir ömür dilerim ailenle:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Mutlu yıllar mutlu yaşlar canım

Nurdan dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Seyhancım sevdiklerinle daha nice yaşlar..Fotoya bayıldım.

Dilekce.. dedi ki...

mutlu yıllar dilerim.. Fotoya bayıldım, Allah nazarlardan korusun..

İlk dedi ki...

Guzel ailenle mutluluk, saglik dolu nice yillari kutlayin! Dogum gunun kutlu olsun.
Uclu fotografinizda harikasiniz :)

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

pastaya bakınca farkettim ki sen de anneliğin taçlandırdığı kadınlardansın :))
mutlu yıllar!
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Maşallah Allah size kuzularinizla hayırlı uzun ömürler versin :)
Yağmur

Burcu dedi ki...

Evet bence de iyi ki doğmuş, iyi ki böyle güzel çocuklar doğurmuşsun...

Seyhan dedi ki...

çok sagolun arkadaşlar çoook tesekkurler sevgiler...

Banyo Suyu dedi ki...

Nice güzel, musmutlu yıllarınız olsun hep birlikte.
Sevgiler :)

Seyhan dedi ki...

Cok sagol banyo suyu ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...