27 Aralık 2012 Perşembe

Kız Saçların Lüle Lüle...



Zeynep Lâl  bir kaç gündür çok keyifsizdi. Odalara kapanıp gizli gizli ağlıyordu. Geçen gün kenara çektim sordum. Neyin var kızım dedim. İçli içli ağlayarak anlattı.

Ablamın saçları çok güzel, herkes ona bayılıyor. Oysaki benim hiç saçım yok, örmeyi geçtim, toka bile takılmıyor. Çok üzülüyorum annecim ne zaman uzayacak bu saçlarım dedi.

Ağlama kuzum buluruz bir çaresini dedim. Teselli verdim kızıma ..

Buldum tabiki. Kızım için her şeyi yaparım. Ablasından daha gür saçları var şuan. Hemde saç örgüsü yaptık. Birde çiçek taktık kafasına değmeyin keyfine ..

Şimdi de saçımı sarıya boyatıcam diyor. Bak ona kızarım boya zararlı ben bile boyatmıyorum dedim. İkna oldu ...

Rapunzelim benim.. Annen seni çok seviyor ...Senin için 35 yaşından sonra örgü örmeyi öğrendi gerisini sen anla :)



11 yorum:

Şerife dedi ki...

ne kadar ince düşüncelisin süper olmuş gözlerinden belli o da çok mutlu olmuş :)

Nurdan dedi ki...

Süpersin, ellerine sağlık.

FADİŞ dedi ki...

Harikasın,uzun saçla pek mutlu görünüyor kuzu, maşallah annesi hep böyle gülsün inşallah:)

kuzunun annesi dedi ki...

Çocukların annelere yaptıramayacgı sey yok kanımca

Seyhan dedi ki...

Şerife anlamış gibi sevindi gerçektende ;)

Seyhan dedi ki...

Nurdan sagol canim

Seyhan dedi ki...

Fadiş örgü konusunda senin eline su dökemeyiz yalan yanlış ördüm işte :)

Seyhan dedi ki...

Hayatcım ne doğru söyledin vallahi haklısın :)

elif dedi ki...

çok şeker olmuş yav

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

İlahi seyhan kopardın beni yaaa kız çok yakışmış model güzel anacım maşallah :)

Seyhan dedi ki...

Sağol Elifçim


Füsun teyzesi pek sevimli olmuş dimi hani gelip ısırmalık. anladın sen onu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...