26 Aralık 2012 Çarşamba

Özür Dilesem Affeder mi Acaba ?


Annelik tam bir vicdan muhasebesi..

Sabah Defnenil'le küs ayrıldık. Şuan çok canım sıkkın..

Bu aralar etek ve elbiseye takmış durumda. Alışverişe beraber çıkıp ne beğeniyorsa onu alıyoruz. Mağazada deniyor seviyor. Eve gelince giymiyor. Elimizde bir yığın kıyafet var ve hiç üzerine geçirmemiş yepyeni duruyor. Hep aynı kıyafetleri giymek istiyor.

Okula giderken ne giysem onu mu bunu mu yaparken servisi kaçırıyoruz. Füsun'cum akşamdan hazırlayın dedi. Bir haftadır öyle yapmaya başladık. Nispeten daha rahat oluyor. Bu sabah akşamdan hazırladığımız kıyafeti giymeyeceğini söyledi. Yine daha önce aldığımız ve hiç giymediklerinden. Bende ipler koptu tabi O zaman neden aldırdın, neden öyle yapıyorsun. Onlara para veriyoruz. Bu kadar kıyafeti olmayan çocuklar var bu yaptığın çok kötü bir şey falan saydırdım durdum. O arada servis geldi. Bizimki hala pijamalı. Bugün okula pijamayla git o zaman dedim. Montunu pijamasını üstüne giydirmeye çalıştım. Ağlamaya başladı.. Kriz büyüdü o ağladı ben gerildim. Servis aşağıda bekler, bekledikçe şoför efendi surat asar o ayrı bir dert neyse. Sonuçta akşamdan ayırdıklarını giydirdim hızlıca. Ama hala ağlıyor. asansörde ağladı sonra sustu servise bindi gitti ....

Ben kaldım kendimle baş başa....

Giymezse giymesin o giymese de Zeynep giyer dedim.

Niye bağırdın o kadar yazık değil mi dedim.

Yaşından olgun davranmasını bekliyorsun haksızlık bu dedim..

Uzun süre yeni kıyafet almayız o ders ona yeterdi dedim.

Sonra her istediği yapıldığından fazla şımarmış dedim.

Çocuğun üstüne çok yükleniyorsun dedim..

Kendine gel be kadın dedim..

Dedim, dedim, dedim..

İçim içimi yiyiyor.. Muhtemelen akşam okuldan geldiğinde sabahki kavgamızı unutmuş olacak. Ama ben kısa sürede unutur muyum bilmiyorum...

Bu arada bugün 47 aylık oldu :) doğum gününe 1 ay kaldı..

***Fotoğraf banyo öncesi şımarırken.
 Zeynep Lâl dua ediyor Allahım annem suyu çok sıcak yapmasın lütfen :)



19 yorum:

Nurdan dedi ki...

Aynı dertten muzdaribim Seyhancım.Benim aldığım ve hiç giymediği kıyafetlerle dolu dolabı.Almıycam diyorum yine kendimi tutamıyorum.Bir kıyafet tutturdu mu hep onu giymek istiyor.

Seyhan dedi ki...

Nurdancım ben onsuz kıyafet bile almıyorum. hep beraber çıkıyoruz o görmeden denemeden beğenmeden alınmış bir şeyi yok. Ama mağazada seviyor eve gelince giymiyor :( her dışarı çıkmada ve her sabah okula giderken kıyafet krizi yaşıyoruz. Sabır küpü olsa çatlar yani :(

cumbada dedi ki...

Hep yaşadık...Onlarda affediyor annelerde ..Bizler içimize düşürdüğümüz kurtla kalıyoruz...Ama inanın kendi kanatlarıyla uçmaya başladıklarında bu kurtlar dahada çoğalıyor...Endişe birde özlem değme gitsin...Geçecek Sevgiler...

Durucayaşamak&Eda dedi ki...

canım yaaa oluyor böyle çatışmalar ve sonrasında vicdan muhasebeleri..bak çözümleri sen bulmulssun.bence karşına al göz göze gel ve ona anlat bu durumun seni ne çok üzdüğünü.kolaylıklar diliyorum iki bebeyleee

flzpink dedi ki...

Ben de dengesiz bir anne olarak zaman zaman benzer çıkışlar yapıp, akşama kadar iş yerinde vicdan muhasabesi yapıyorum. Yanlız değilsiniz, robot değilsiniz, bence kendinizi üzmeyin.Sımsıkı sarılıp öpün kızınızı..
Zeynebin dua eden ellerinden de benim için öpün :)
Sevgiler...

elif dedi ki...

fotoğraf çok güzel. Ya biz de genelde uyurken yaşıyoruz bu tarz ağlamalı durumları, ben de sabaha kadar gidip gelip öpüyorum..

siyahkuğu dedi ki...

Bir gün büyüseler liseli bile olsalar bir sürü kıyafetlerde alsalar yine aynı kıyafeti giyip sizi deli edecekler emin olabilirsiniz tecrübeyle sabittir))

Seyhan dedi ki...

Hoşgeldiniz Öğretmenim..

Nasıl dokundu yazdıklarınız . Bu yaşadıkların hiç bir şey diyorsunuz yani hele bir büyüsün yuvadan uçsun o zaman göreceksin özlemi hasreti :(

Sevgiler saygılar ...

Seyhan dedi ki...

Eda hep anlatıyorum konuşuyorum o an için çözüyoruz ama ertesi gün ayni terane yine devam ediyor :(

Seyhan dedi ki...

Filiz unutmuş gitmiş. Servisten inerken kucağıma atladı, eve çıktık dayanamadım sabah sana bağırdığım için özür dilerim dedim. bende seni kızdırdığım için özür dilerim annecim dedi. öpüştük bitti gitti :) çocuklar çok çabuk affediyor . keşke onlar gibi olabilsek ..

Zeynep'i öperim tabi büyüüüük bir zevkle :)

Seyhan dedi ki...

Siyahkuğu bu dert hiç bitmez diyorsun yani. bak hayallerimle oynuyorsun ama :)

Sevgiler ve sana da kolay gelsin o zaman :)

Deniz dedi ki...

Aynı durum bizde de var, onun şurası sıkıyor, o sıcaklatıyor, öbürü üşütüyor... Sorma! Bi de kıyafet serbest oldu üstüne

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Aslında cocuklarla aramızda empatı kursak, daha kolay cozulurmus fıbı gelıyor, yani insan cildiriyor kimi zaman, ama onlar henuz cocuk ve onun yasi icin ayni kiyafetleri giymesi cok normal...yine de kendini tut derim...bunlar gecici cozum oluyor..sana nacizane bir kitapnonermek istiyorum, belki vardir sende ALI CANKIRILI - COCUKLARA SOZ GECIRME SANATI

Cok optum canim

Seyhan dedi ki...

Denuzcim bu konuda tek olmadığımı biliyorum pek çok annenin derdi devlette tuz biber ekti :(

Seyhan dedi ki...

Müge empati yapmaya çalışıyorum aslında ama daha çok yolum var demek ki:( kitabada bakıcam çok sağol sevgiler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

İnan bir sabahta sakin huzurlu evden çıksa düşüp bayılıcam. Dediğin gibi akşamdan hazırlıyoruz biz ama bu seferde başka bir sebep buluyor oyalanmak için. Tabi bizde de tansiyon yükseliyor. Kendini suçlama bugünlere de gülücez :) Zeyneple Defne bu fotoda fotokopi gibiler kuzucuklar maşallah

Seyhan dedi ki...

Füsuncum senin taktik işe yarıyor aslında ama işte illa bişey buluyorlar malesef..
Bu fotoğrafta bende çok benzettik kaş göz ayni ...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

annelik kavgamız hiç bitmiyor :( neyse ki çabuk unutuyorlar

Seyhan dedi ki...

Evet Baharcım o unuttuda ben :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...