3 Aralık 2012 Pazartesi

Süt meselesi


Bu minik ayak biraz canımı sıkıyor şu sıralar ... Biliyorsunuz kilo alımı az olunca formül süte başladık. Aldı, almadı derken süte alıştı ve gündüz anne sütü alımını çok azalttı. Gece sorun yok emiyor fakat gündüz çok kısa emiyor, ağlıyor, bağırıyor. Aç ama uğraşmak istemiyor.Mama yapıp verdiğimizde hemen cuk cuk içiyor. Memeyle uğraşmak zor geliyor sanırım.Oysa süt var emse gelecek ama biberonun akış hızı kadar değil herhalde. Defnenil 'i 28 ay emzirip bu arkadaşı sadece 4 ay mı emziricem ya.... ya bırakırsa .. Çok korkmaya başladım. Sağıp verdiğimde sorun yok içiyor. Ama sağdığımda onun çektiği kadar süt çıkmıyor ki :(

Formül süte başladıktan sonra kilo aldı farkediliyor. Ama anne sütünü de bırakmasın yaaaaaa....


12 yorum:

Dilek dedi ki...

benim güneş gibi yani.. Dolunayı 24 ay Güneşi ise 4 ay gündüz gece + 4 ay da sadece gece emzirebildim. 8 de bıraktı... hepsi farklı büyüyorlar galiba sorun etmememiz gerek..

MeLc dedi ki...

Ahh ben neler çektim gündüz bile uyurken emzirebildim 1.5 aydan sonra çok mücadele ettim aç bile olsa hemen uyutup alıp emzirip tekrar yatırıyordum gündüzleri böyle bir yol izlesen ama çok yorucu bide bazen hafif kucağımda yada ayağımda sallayıp başını hafif yükseltim yere koyardımyanına geçip üstten verirdim öyle emiyordu birde bu aralar boynuma kolye takıyorum biraz ilgi çekici onunla oynarken emiyor bi dene istersen canım ama dikkat et ağzına falan katmaya çalışıyorlar ip kopar falan cok dikkat ediyorum. Var ama böyle bebekler uyanıkken emmiyorlar hiç dert etme hem gece bile emse yeter gündüzde uykusundanuyanırken hemen dağılmadan uykusu al emzir benimki ederdi o şekilde
. Bende şimdi ek gıdaya geçtimde rahatladım aslında o zaman bende versem olacaktı mama sonuçta zehir değilya ama savaştım bilmiyorum iyimi yaptım ama öylede böylede büyücekler ne kadar emzirebiirsek kardır bu arada ben böyle bebeklere tembel bebek diyorum çekmek zorlarına gidiyor :)

FADİŞ dedi ki...

Her anne farklı bir deneyim yaşıyor ben kız kardeşimden örnek vereyim sana bir fikir olur belki.
Kardeşim biberonda 1 numara uç kullanıyordu, akışı fazla tutmayıp memeye gelince tembellik yapmasın diye, bir süre sonra da memesinden sağıp biberonla vermeye başladı malesef biraz zahmetli ama anne sütü alması için mecbur kaldı, çocuklar kolaya çabuk alışıyorlar, gece ise uyku halinde emdiği için sorun yaşamıyordu.

Seyhan dedi ki...

Dilekçim 8 ay iyiymiş bende ite kaka o kadar tamamlarım inşallah ..

Seyhan dedi ki...

Melc haklısın tembel bebek çıktı bizimki uğraşmıyor ağlıyor kesinlikle almıyor hep kafasını çeviriyor . geceleri sorun yok güzel emiyor tabi sütte birikmiş oluyor bol bol geliyor herhalde .. Ama mücadelee devam ediyorum . bizim ek gıda için daha 2 ayımız var onuda kabullenip yemesi zaman alır bakalım ne kadar sürecek emme işi .. Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Fadişcim emzikleri bende o numara kullanıyorum. Birkez yanlışlkla 1 numara kullandık boğulacak gibi oldu zaten çok geliyor ondan .. yeni doğan emzikler çokta gelmiyor aslında çektikçe geliyor anne memesi gibi ama yinede daha rahat herhalde .. bende sağıyorum ama emmek gibi performans yok tabiki .. bakalım ne olacak gecede emse yeterki emsin şu kışı atlatsak şifa niyetine emsin yeterki hastalanmasını engeller diye düşünüyorum ..

sevgiler

elif dedi ki...

Umarım bırakmaz, kış sonuna kadar idare etseniz bağışıklık için çok iyi olur dediğin gibi, bence gün içinde de sık sık teklif et, pes etme ama canını da sıkma, sütün en fena düşmanı can sıkıntısı..

güzellikler dünyası dedi ki...

durum hep aynı.Bir kere alıştımı biberon kolaylığına çok zor anneyi yeniden aynı istekle emmesi.Arkadaşımında başına geldi aynı durum ve tabi bıraktı çocuk.Keşke devam etse emmeye.

ŞEKER dedi ki...

seyhancım, kızına bayıldım. ne tatlı maşaallah.. çilek hem de tam çilek..

işyerimde blogspot şimdilik açıldı artık okuyabileceğim yazılarını..

şimdi soruna gelirsek, bence hiç merak etme bu da defne kadar çok emecek. 4 ay civarı bebeklerde anne sütünü memeyi reddetme hali baş gösteriyor. bu dönemde sabırlı olursan sonrasında 2,5-3 artık ne kadar emzirirsen gidiyor..

Seyhan dedi ki...

Elifçim ısrar ediyorum zaman zaman emiyor zaman zaman mecbur kalıyorum ama denemeye devam ..

güzellikler dünyası bende duymuştum hep biberona alışan emmeyi bıakır diye ama pek inandırıcı gelmemişti.. umarım bırakmaz..

Sahracım ne güzel bir bilgi bu inşallah öyledir bizde tam o dönemdeyiz demekki ..

ozgur dedi ki...

Bir sürü bebekte duydum; malesef,biberona başlayan aynen dediğiniz gibi kolaya kaçıyor ve emmeyi bırakıyor :(Sevgiler,kolaylıklar

Seyhan dedi ki...

Özgür bende duymuştum ama olmaz diye düşünüyordum.. Bir çok bebekte her ikisinide sorunsuz alıyor .. Bana denk geldi malesef umarım düzelir ben pes etmiyorum çünkü ..

sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...