11 Aralık 2012 Salı

Tarihe Not...


Biraz Önce Bu minik kuzu döndü.. Ablasından hızlı çıktı :) Füsun teyzesi bizdeydi. Ona anlatıyordum bak dönmeye çalışıyor diye.. Hadi Füsun teyzen görsün bi dön dedim. Dönmedi, Füsun evden çıktı bizimki döndü. Senden utanmış galiba teyzesi ...

Zaten yere pufuduk örtü serdim. Artık koltukta bırakmak çok tehlikeli bir hal almıştı. Sürekli dönme çalışması yapıyordu. Ve bıraktığım yerde bulamıyordum, kendini kaydırıyordu.. Hadi bakalım Zeynep hanım.. Sonraki adıma geçebilirsin .. Sürün kuzum :)

Bu arada doktorumuz söyledi dişler geliyormuş. Sürekli eli ağzında, ve salya suduk, oluk oluk akıyor :) Ablan ilk dişlerini 4,5 aylıkken çıkardı ona yetişmek istiyorsan 15 günün var hadi bakalım ...


7 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Diş konusu şaşırtıcı hakkaten , ablasını hatırlıyorum , Ela 8 aylıktı cıkardıgında.

Tummy time zamanı...

FADİŞ dedi ki...

maşallah kuzuya, hep böyle gülsün inşallah, çok tatlı ya:)

Duru Ecrinin Annesi dedi ki...

Maşallah bebişe dişlerde ağrısız geçer İnşallah sevgiler

Seyhan dedi ki...

Hayatçım normali Ela'nın ki bizimkilerde kalsiyum fazlası var ...Onun için erken çıkıyor sanırım..

Fadiş çooook sağol canım

Duru Ecrin'in annesi çok teşekkürler sevgiler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Canım benim yaaa yerim ben onu, güçlü kızım benim maşallah sana...

Seyhan dedi ki...

Senden sonra yıkadım onu . banyodan cıktık giydirirken döndü. :) göremedim bi dahaki sefere artık :) öperim canım

Seyhan dedi ki...

Senden sonra yıkadım onu . banyodan cıktık giydirirken döndü. :) göremedim bi dahaki sefere artık :) öperim canım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...