12 Ocak 2013 Cumartesi

Gezmece Tozmaca...

Biz iki çocukla gezme işini iyice kotardık.. Dün akşam rutin aile yemeklerinden birini yaptık. Geceye hazır bir fıstık vardı bizim evde. Pembe elbisesiyle pek şıktı :) 



Evden çıkmadan baba kız pozu aldık. 


Bu kareyi çok sevdim. Habersiz ve doğal  :)


Ablamız eksik kalmasın ...


Gecenin maskotu masada gezerken ..


Kar kış demem dondurma yerim adlı çalışmamız :) 


Füsun bu poz sana canım. Senin niye hiç fotoğrafın yok dersin ya.. Al sana  Ömer'in çekebildiği eli yüzü düzgün tek poz :(  biraz bulanığız ama idare et :) 

11 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Süper süper süper. Oldu bu iş Ömer:)
Hiç bulanık değil şahane daha çok daha çok istiyorum :)

Seyhan dedi ki...

Canım arkadaşım sen güzel baktığın için güzel gördün.

ponsinmor dedi ki...

Merhaba bloğunuzu bebeğim doğduğundan bu yana takip ediyorum,tavsiyeleriniz,kontrolleriniz oldukça faydalı oluyor bizim için. Bir de yaşam enerjiniz... Bu yaşam enerjisinin altında böyle güzel gülümseyen, güzel bir insan varmış demek..Daha nice mutlu aile yemeklerinizin oması dileğiyle.

Seyhan dedi ki...

Ponsimor çok duygulandırdın beni. yeniden ne iyi ediyorum da yazıyorum dedim. Faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana... Sevgiler

elif dedi ki...

Kızlar süper..Bu gezme olayı da ayrı süper.. Nefes aldırıyor insana..

Seyhan dedi ki...

Elifçim gerçektende çok iyi geliyor. Hele bir de keyifleri yerindeyse tadından yenmiyor :)

Deniz dedi ki...

İki çocukla sosyal hayata da karıştın ya, çözdün işi

Seyhan dedi ki...

Denizcim Zeynel nispeten rahat bir bebek onun için çokta zorlamıyor bizi ..

Dilek dedi ki...

çok tatlısınız, maşallah kuzucuklara, buralarda değildim bayadır, tekrar gördüğüme sevindim.

Seyhan dedi ki...

Bende Dilek beni ihmal etti diyordum yeniden hoşgeldin :)

Elifin annesi dedi ki...

Çok çook güzel maşallah sizee. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...