3 Ocak 2013 Perşembe

Kumunu Elemiş Eleğini Asmış :)

Zeynep Lâl'in sağlık problemi için 15 günde bir yapılan kontrolünden geldim az önce.. Yine tam idrar verildi ayrıca protein, kreatinin ve kalsiyum değerlere bakıldı. Çok şükür değerler olması gereken sınırlar içinde çıktı. Böbrekte daha önce var olan kum temizlenmiş. Başka bir şey de görünmüyor ... Yenisi de oluşmamış yani...

Umarım tekrarı olmaz.Kilo alımı çok az ama onu geçtim artık, Bu hastalık kiloyu dert etmememi öğretti.  sağlıklı olsun yeter.

 Şuan dünyanın en mutlu annesiyim..Yok yok musmutlu annesiyim :)

 Çok Şükür ...



16 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bir daha tekrarı olmasın inşallah. İkisine de maşallah Fadiş Teyzelerinden, kırkbir kere maşallah:)

Seyhan dedi ki...

Sağol Fadiş çok şükür ...

azra ecrin dedi ki...

geçmiş olsun hep mutlu olun :)

MeLc dedi ki...

Çok sevindim kiloya bende takılmıyorum artık dediğin gibisağlıklı olsunlarda ee keyifleride yerinde olsun daha ne istenir kiiii resimlerde gördüğüm kadarıyla çokda mutlu prenses

Gulcin dedi ki...

gozunuz aydin seyhan.
hep saglikli olsunlar

Deniz dedi ki...

Çok şükür :) Geçmiş olsun

kuzunun annesi dedi ki...

çok sevindim , şükür

Dilekce.. dedi ki...

maşallah kuzucuğa, rabbim yavrularımızın sağlığını her daim korusun inşallah.. anne olunca daha iyi anladım "ana yüreği" denen şeyi.. İçim her daim cız ediyor kuzuma bi zarar gelecek diye.. İnşallah defne nil ve zeynep lal de her daim sağlıklı sıhhatli olurlar..

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Çok şükür geçmiş olsun gözünüz aydın :)

elif dedi ki...

Çok mutlu oldum ya, çok geçmiş olsun..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

gözün aydın canım, çok şükür.

Ramiş dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Çok sevindim. Merak etme bundan sonra kilo alır artık. Sağlık problemi de çözüldüğüne göre sorun kalmaz.

Tarkanın Annesi dedi ki...

çok geçmişler olsun canım onlar iyi olsunda ya başka bişey önemli değil Allah onlara sağlık sıhhat versin öpüyorum iki kuzucuğu da:)

Seyhan dedi ki...

Çok sağolun arkadaşlar tek tek cevap yazamadım kusura bakmayın . desteğiniz için çok teşekkürler. inşallah tekrarı olmaz bitti gitti deriz .. sevgiler

Kitapçı Kız dedi ki...

Geç gördüm bu yazını
Çok sevindim çoook geçmiş olsun
Allah başka dert vermesin, sağlıkla büyüsün inşallah

Seyhan dedi ki...

Çok sağol Kitapçı kız . İnşallah tekrar etmez de tamamen kurtulmuş oluruz .. Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...