7 Ocak 2013 Pazartesi

On Parmak On bir Marifet ..

Sizleri on parmağında on bir hatta on iki marifeti olan biriyle tanıştırmak istiyorum :)  Zeliha  Bir insanın elini hangi işe attıysa başarılı olması kıskanılacak bir durum. Zeliha o cins biri. Tamam itiraf ediyorum kıskandım  :) Örgü şapkalar, Butik pasta, Butik kurabiye, Özel bebek kıyafeti tasarımı, Bebek bezinden pasta, baby shower organizasyonu, Özel günler için hediyelikler aklınıza ne gelirse el emeği olan her şeyde başarılı.. Kıskanmamak elde değil.

Kendisi Defne Nil ve Zeynep Lâl için şapkalar hazırladı. Ayrıca beni de unutmayıp çam ağacımıza bir sürü süs yaptı. Örgüden çanım bile var ba-yıl-dım.

Özellikle özel tasarım badileri çok kullanışlı. Zeynep Lâl'in dişinin çıkmasını heyecanla bekliyorum ...

Kendisine ulaşmak, tanışmak ve sipariş vermek için Tık  Tık  Tık 





6 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

tıklıyorum canım :)

Seyhan dedi ki...

Tıkla canım :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

yorumlarım 2 kere çıkıyor galiba :*)

Seyhan dedi ki...

alah allah neden ki . seni seviyorum ondan olabilir mi acaba :) torpil yapıyorum belki ...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...