25 Şubat 2013 Pazartesi

Kahvaltıya Şef Gelirse :)




Defne Nil'in hayatında iki Arda var. Bir kuzen Arda, diğeri yemek yapan Arda :) Pazar günü kahvaltıya yemek yapan Arda'sı geldi mest oldu. Fakat özellikle kahvaltıda misafir ağırlamayı çok seven ben stres oldum. Diğer konuklarımız Yelda, Ebru, Eren bir yana, Arda bir yana :) adam bu yemeklerin şahını yapıyor, ben panik olmayayım da ne yapayım :)

Arkadaşlarla keyifli bir gün. Musmutlu bir Defne Nil...


Ecel terleri döktüren masam :)


Arda evdeyse mutfağa girmek ayıp olurdu. Sucuklu yumurtamız şefimizden..

Arda'nın Mutfağı, Seyhan'nın Mutfağında :)

8 yorum:

Dilek dedi ki...

ne güzel bir misafir:)

Seyhan dedi ki...

Benim gözümde tüm misafirlerim güzel ama :)

Dilek dedi ki...

öyledir tabiki Seyhan'cım, ama misafir şef olursa daha bir güzel oluyordur herhalde:)

Seyhan dedi ki...

Öyle öyle :)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Valla süper bir kahvaltı olmuş :)

Seyhan dedi ki...

sağol canım benim cuma sanda yaparım

turkuaz kıyılar dedi ki...

Valla Seyhancım bencede tüm misafirler özeldir ve öyle olmalıdır ama açıkçası böyle bir misafirim olsa eteklerim çampara çalardı gerçekten:) Adam işin duayeni, pancake oldu mu acaba, beğenecek mi acaba diye yerdim kendimi heralde:)))
Sofran harika görünüyor, keyifli bir sohbetle de taçlanınca tadı damaklarda kalmıştır...

Seyhan dedi ki...

Sağol Özlemcim sizin yeriniz ayrı ama bilesin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...