13 Şubat 2013 Çarşamba

Pril ile Sevgililer Günü'ne Özel Lezzetler Atölyesi



Sevgililer gününe bir kaç gün kala mail kutuma düşen ''Pril ile Sevgililer Günü'ne Özel Lezzetler Atölyesine davetlisiniz '' maili hemen ilgimi çekti. Müge hanım'dan gelen bu daveti büyük bir keyifle kabul ettim. 

Pazartesi günü Pril 'in yeni ürünleri Pril 3’lü Güç Nar ve Pril Multi-Perfect Jel'in tanıtımının yapılacağı, ve sevgililer günü temalı değişik lezzetlerin hazırlanacağı atölyeye katılmak için Doors Akademi'nin yolunu tuttum. 

Diğer blogger arkadaşlarla tanışıp kaynaşma kısmından sonra, keplerimizi ve önlüklerimizi giyip  mutfağa geçtik. Yeni ürünlerin tanıtımı sonrasında, Şef İdil Şanal ve Şef Tayfun Doğutürk eşliğinde buram buram aşk kokan menüler hazırladık..

Aşk Bahçesi (Narlı Cevizli Salata)
İtalyan Öpücüğü (Risotto - Fırınlanmış Çeri Domates Ve Taze Krema & Bonfile Eşliğinde)
  Kalpten Kalbe (Reçelli Kalp Şeklinde Sevgililer Günü Kurabiyeleri) 

Zaten mutfakta çalışmaya bayılırım, yeni lezzetler yaratmak çok keyifliydi. Şeflerden tüyolar alındı. Bundan sonra fare dişi soğan doğrama benden sorulur :) zamanla yarışıp güzel yemekler hazırladık. Ve hep beraber afiyetle yedik .. 

Sonra yeni ürünler test edilmek üzere bulaşıklar yıkandı.Pril 3’lü Güç Nar'lının kokusuna bayıldım.. Pril Multi-Perfect Jel'i de eve gelir gelmez denedim. Tez canlıyım demiş miydim :) 

Bu keyifli etkinliğe beni de dahil ettikleri ve kusursuz misafir perverlikleri için Henkel - Pril ailesine ve  Med Partners Reklam Ajansına çok teşekkürler 

Etkinliğe ait daha fazla görsel için  Tık . Tık  Tık




Şef Seyhan :) 



Bu güzellikler ışık hızı ile mideye indi :)



6 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne güzel bir gün, kafanı dağıtmışsındır ;)

Seyhan dedi ki...

Evet Baharcım çok keyifliydi.. çok eğlendim...

Sevgiler

ebrupisiriyor.blogspot.com dedi ki...

Seyhancım hep böyle keyifli ve güzel günlerde birarada olalım inşallah. Sevgiler, selamlar...

Seyhan dedi ki...

Sağol Ebrucum inşallah ... Sevgiler

anne eli gibi dedi ki...

çok güzel bir etkinlikti,bir gün arayla katıldık tanışamadık ama olsun inşallah bir daha ki sefere..
sevgiler..

Seyhan dedi ki...

anne eli gibi inşallah görüşürüz çok mutlu olurumm.. Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...