28 Şubat 2013 Perşembe

Tarihe Not: Dün gece ...

Dün gece Ömer toplantısı olduğundan eve geç gelecekti. Çocukların ikisi de bana kaldı :) 

Defne Nil'in uyku saatinde rahat edelim diye, kardeşin uykusunu 21:00 civarına çekmeye çalıştım. Uyuttum o sıra da Defne Nil uyku öncesi rutinini halletti. Kitabını seçti.Tam okuyacakken ufaklık uyandı. Kitap okuma kısmını beraber yaptık. Zeynep Lâl kitabı pek sevdi, hatta yaladı :) Bu olay Defne Nil'i çok eğlendirdi.. 


Neyse kitabı okuduk. Ama Defnoşun uykuya dalmasını beklemek için odasında oturamadım çünkü kardeşi uyanık. Sen tek yat, koridorun ışığı acık zaten biz de salondayız dedim. Tamam anne dedi. Önce kardeşini sonra beni öptü. Battaniyesine sarıldı ve biz odadan çıktık. Salonda Zeynep  Lâl ile oynadık biraz,  ufaklık kahkaha attıkça Defne Nil içeride uyumak zorunda ve biz nispet yapar gibi eğleniyoruz hissi doğru. Hemen kestim oynamayı . Odasına gidip baktım ne yapıyor diye mışıl mışıl uyuyordu. 2 dakika içinde gitmiş... Üzüldüm ben ya .. Öptüm hemen terli kafasından :( 

Defne Büyüyor daha anlayışlı, daha ılımlı oluyor.. Zaman zaman tabi :)  not etmek istedim...

6 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

ne güzel bir uykuya geçiş hikayesi bu.
bizde genelde kavga,gürültü,ağlama ve çığlıkla devam eden min 1-2 saatlik bir süreç bu...
çok imrendim size.
allah nazarlardan korusun..

elif dedi ki...

ya bu büyüklere yüklemek durumunda kaldığımız sorumluluk duygusunun yoğunluğu bazen beni de üzüyor..

...Bebişlerim... dedi ki...

Ayyyy vicdan azabı çok kötü ya :) ama annelik işte :)

Seyhan dedi ki...

Defne nil'in uykuları uzun zamandır yani 1,5 yıldır falan düzenli çok şükür. Kendi odasında yanında bizden biri ile en uzun 5-10 dakikada uyur. ya yanında otururuz. yada uzanırız duruma göre artık:) zaman zaman evde teksek kendi kendine de uyuduğu çok oldu. nazar değmesin çok üzmedi beni bu konuda darısı başınıza :)

Seyhan dedi ki...

Elif aslında ayni şekilde bende üzülüyorum. Ama sonradan düşününce uykusu vardı ve uyumak istedi. Eğer uykusu olmasaydı zaten kavga dövüş bizimle salona gelirdi. Kendi tercihiydi. bizleri öpüp, sıcacık yatağına yatıp iki dakikada uykuya yenilmek. demek ki yorgundu . zaten okulda yüzme günüydü o gün. sonradan böyle düşününce üzüntüm geçti :)

Seyhan dedi ki...

zaten iki çocuk olunca birini çok sevdim öteki üzülmesin diye hep bir terazi halindesin bir ona öpücük bir öbürüne kardeş payı :)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...