21 Şubat 2013 Perşembe

Uçtu da konamadı ...

Zeynep Lâl için ablası kılıklı demiş miydim. Bu sabah bizim yatakta keyif yaptık. Artık tam tur döndüğünden yatağın ortasına bırakıp, kahvaltı için yumurtasını ve ıhlamurunu koymak için mutfağa gittim. döndüğümde kendisini havada gördüm .. Zeynep Lâl de ablası gibi 6. ayında bizim yataktan düştü. Defne Nil'de onunla beraber ağlamıştım..Doktorunu arayıp ortalığı ayağa kaldırmıştım.. Bu kez panik yok. Çocuklar düşe kalka büyüyor.. Daha 10-15 kere masadan düşecek sırada o var :) Bu arada gözlemliyorum gayet iyi...



11 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

benimde en büyük korkularımdan biri yataktan düşme sert yerlere kafasını çarpması.
aman dikkat!
geçmiş olsun..

FADİŞ dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.

annesiningulu dedi ki...

geçmiş olsun, ufak kazalar olsun ama hep :)

Aktuelmoda dedi ki...

Ayyy ben burdan panik oldum canım !!! aman dikkat,geçmiş olsun miniğe..Desene kısa süre sonra bizde de aynı şeyler başlıyacak..

Deniz dedi ki...

Geçmiş olsun Seyhan

Seyhan dedi ki...

Çok sağolun arkadaşlar. Çok şükür önemli bir şey olmadı çok az ağladı hemen kucaklayınca susuverdi. cani cok yanmadi muhtemelen alcak sayilir yatak yumuşak iniş olmuş demek ki.. Ucuz atlattik

sevgiler

elif dedi ki...

Ben de Nazlı'yı 5. ayda düşürmüştüm, şimdi sıra ufaklıkta mı diyorsun yani:) Bununla geçmiş olsun..

nazli dedi ki...

Bizimki de ilk düştüğünde ne hızlı atmıştı kalbim, sonradan alıştım ama 2.ciye heralde tepki böyle oluyor :) Allah korusun yavruları

Seyhan dedi ki...

İnşallah olmaz elifçim ana düşmeyen çocuk duymadım ben :)))

Nazlı ikincide bi rahatlık geliyor insana. Tabi çok ağlamadan hemen sustu kötü bişey olmadı allahtan.

sevgiler

Bahar dedi ki...

Geçmiş olsun bizde öyle bir tecrübe yaşamıştık bayağı korkmuştum ben de

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

oww owwww kıyamam ona bal böceği...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...