11 Mart 2013 Pazartesi

Animasyon Çizim Blog Başlığım..


Takip edenler bilir blogun çok uzun zamandır bir görsel başlığı yoktu. Beyaz zeminde kızların adı yazıyordu. Kendi çabamla kızların bir iki fotoğrafını, düzenleme programları ile düzenleyip bir şeyler yapmak istedim, ama içime sinen bir şey olmayınca koymaktan vazgeçtim. 

2 Çocuklu olunca insanın jetonu altıgen oluyor galiba ;) Sonradan aklıma geldi.  Benim Eskişehir Üniversitesi animasyon bölümü mezunu arkadaşlarım var Leyla ve Erhan.  Peri'nin anne ve babası. Tanıştığımızda yaptıkları işlerden, okudukları okullardan bahsedince ayy ne eğlenceli, ne keyifli diye iç geçirmiştim...

Türkiye'de reklam sektöründe bir çok animasyon Erhan'ın ellerinden çıkma ...Bakınız  hatta o da bir blogger.

Velhasıl elimde böyle bir kaynak varken ben ne uğraşıyorum dedim :)  Ve Leyla'dan rica ettim. Sağ olsun kırmadı hemen 5-6 tane kara kalem çizim yaptı. Hepsi birbirinden güzeldi, Ben hepsini çok beğendim ama buna görür görmez bayıldım. Ve işte bu.. bu olsun..dedim. 

Kısa sürede o kara kalem çizim bu hale geldi. ve görsel mail kutuma düştüğünde uzun süre baktım o kadar sevimli geldi ki. Bu gerçekten  benim kızlarım. Defne Nil'in muzur bakışları ve saçları, pembe ve mor aşkı hiç bir şey gözden kaçmamıştı. Ömer'e  gösterdim çok şaşırdı '' yani bu kadar olur '' dedi :)

 Uzun süredir aradığım içime sinen başlığı buldum.. 

Görseli sanal ortamlarda paylaşınca, benim gibi bir çok arkadaşımda çok beğendi ve Leyla'ya ulaşmak için benden bilgi istedi.. Kapısını çalmak isterseniz tık  tık yapın :) 


12 yorum:

annemahsustan dedi ki...

Çok güzel olmuş: )

annemahsustan dedi ki...

Çok güzel olmuş: )

Dilek dedi ki...

işte buydu bahsettiğim:)

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Harika olmuş, arkadaşlarının ellerine sağlık

Seyhan dedi ki...

annemahsustan çok sağol..

Dilekçim jetonum geç düştü :)

Sağol Yeşim bende çok sevdi


Sevgiler

Elifim uyurken dedi ki...

bende çok istiyorum headerımı değiştirmeyi
seninki de gerçekten çok güzel olmuş.
iyi postlarda kullan:-)

Seyhan dedi ki...

sağol canım ya benim de çok içime sindi kızlar büyüyene kadar böyle kalır herhalde :)

aylin dedi ki...

çok güzel olmuş dünde tam bu çizgi animasyon üzerine bir arkadaşımla konuşmuştum nasıl yapabiliriz diye:) tam üstüne okudum bu yazıyı:)

Seyhan dedi ki...

Sağol Aylincim iyi denk gelmiş o zaman sen de değişiklik mi düşünüyorsun blogta :)

aylin dedi ki...

YOK CANIM KELEBEĞİNGÖZÜNDEN BLOGUNUN SAHİBİ:)

sevtap hançer dedi ki...

canım bana blog açmayı anlatırmısı. birde arkadaşının telefonunu verirmisin böyle bir resim için fiyat sormak isterim.

Seyhan dedi ki...

Sevtapçım http://www.blogger.com/home şu adresten açabilirsin adım adım yönlendirecek seni detaylar için bilgisayardan tarif etmem zor olur biraz ama kurcalayarak çözersin zaten takıldığın bişey olursa da sor olur mu ..

Leyla'nı telefonunu vermem için sormak gerekir . Ama mail adresini verdim zaten oradan mail atabilirsin leylagezen@yahoo.com yada facebook linki var oradan da mesaj yazabilirsin maillerine sık sık bakmayabilir ..

https://www.facebook.com/animatris?fref=ts

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...