5 Mart 2013 Salı

Bahar Geldi Mutfaklar Renklensin...


Instagram'a dadandığımdan beri. Mükemmel kahvaltı ve yemek masaları, çeşit çeşit tabaklar, örtüler, runnerlar ayrı bir dünyaya girmiş gibi oldum resmen :) Ve hemen kıskanıp benim neyim eksik dedim. Yakınımda tekstil işi yapan bir dayımız varken çok kolay oldu. Bu rengarenk örtüler, ve önlük takımı hemen benim oldu. Eğer siz de beğendiyseniz,eeee benim neyim eksik derseniz sipariş alıyor.. Sadece masanızın ölçüsünü vermeniz yeterliymiş.

Tek masa örtüleri 20 TL
Masa örtüsü + önlük + eldiven ve tutacak 4 lü set 35 TL

Önlükte boyun kısmında ayarı var her boyda bayana olur. ve Renkler fotoğraftakinden daha canlı... Farklı kumaşlarda varmış ama onları bir ara eklerim...

Sipariş için bana mail atabilirsiniz..





10 yorum:

Dilek dedi ki...

seyhan'cım banner'ın çok hoş olmuş.. Önlükler de güzelmiş beğendim...

annesiningulu dedi ki...

şimdi anladım :D

flzpink dedi ki...

Çok güzeller...
Ben fotoğrafı görür görmez önlüğün ayarlı boyun kısmı dikkatimi çekti. Arka kısmına düğüm atmak zorunda kalıyordum. Hazır Eylül'ün önlüğünü tamamlayıp sıra benimkine gelmişken bu fikri uygulayayım :)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Seyhancım banner bir harika, çok güzel olmuş, kimin ellerinden çıktı bu güzellik?

Masa örtüsünede ihtiyacım var aslında, çok şık hepsi, bir ara kumaş desenlerine bakarım senden, arayı çok uzatmadan gelcem bir ara haberin olsun, öpüyorum arkadaşım...

Seyhan dedi ki...

Dilekçim bunların dörtüde masa örtüsü canım banner yok. ama yaptırayım iyi söyledin :)

Seyhan dedi ki...

Baharcım işlem tamam yani :) kızları öperim :)

Seyhan dedi ki...

flizcim çok iyi bir fikir bu bence düğüm falan atmaya gerek kalmıyor boyuna göre ayarlıyorsun sadece

Seyhan dedi ki...

Özlemcim Ömerin dayısı dikiyor. yaşadığı yerde bir mağaza ile anlaşmış orada satış yapıyor. bende destek olmak için bloga koyayım dedim belki alan olur.. Sen gel bir ara gözünle görüp beğenirsin öyle sipariş veririz ..


Öpüyorum Ege Bahar'ı ve seni

Dilek dedi ki...

Seyhan'cım,

blogun banner'ını kastetmiştim:)

sevgiler,

Seyhan dedi ki...

Cok komik oldu bu ama sagol canim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...