18 Mart 2013 Pazartesi

Bizim Evde Mor Bir Gergedan Yoktur.. Umarım :)

Defne Nil'in şu sıra en popüler kitaplarından biri Gergedanlar Krep Yemez ve Köpekler Bale Yapmaz..

Benimde çok sevdiğim bu iki kitabın, ve daha bir çoğunun çevirmeni Gülbin Baltacıoğlu, İyi Cücelerde kitabı okuyacak ve imzalayacak haberini alınca hemen ''bizde geliyoruz'' dedik..

Defne Nil, Gülbin hanımın eğlenceli okumasını en ön saflardan dinledi, ve çok keyifli bir şekilde katılım sağladı. Ardından sıraya girip kitaplarını imzalattı :) Kendi gergedanını boyadı. Ve ödül lolipopunu aldı :)

Bu eğlenceli kitapları bize kazandıran Gülbin hanım'a ve Pearson yayınevine çok teşekkürler.

Ve İyi cüceler'e bu keyifli organizasyon için çooook teşekkürler.. Siz bu organizasyonları yapmaya devam edin biz hep geliriz :) 

Diğer görseller için Tık Tık 





4 yorum:

Sevgi dedi ki...

gergedanlar krep yemezi ben de aldım diloşa.. ama sanırım erken aldım.. okurken dinliyor ama çokta hitap etmiyor kendisine.. :) umarım büyüyünce o da sever.

Seyhan dedi ki...

2 yaş için biraz ağır gelebilir gerçekten de. Hayali arkadaşlar, bizi anlamayan dinlemeyen duymayan ebeveynler.. 3,5- 4 te yeniden dene bence aslınca çok sevecektir bence tabi doğru yaşa denk gelirse ..

sevgiler

ZeyneP dedi ki...

Hiffff... Ne zaman kitap dinleyecek yaşa geliyolar yahu? Şimdilik sadece hızlı hızlı sayfaları çeviriyor, kopartılabilecek kadar ince sayfaları anne görmeden yırtıp anında ağzına tıkıştırıyor. Bir an önce büyüsün de ben ona masal okuyayım...
Bu arada; bu yaşıma geldim, zannımca hala imzalı bir kitabım yok. Varsa da ben hatırlamıyorum :S

Seyhan dedi ki...

Zeynepçim 3,5 4 tam verimli dönem bence bundan önce de okuyorduk ama sıkılıyordu. İmzalı kitap benimde sayılıdır valla. Tüyap kitap fuarından aldığım bir kaç tane dışında bende de yok:)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...