12 Mart 2013 Salı

Tomuklu Aşkı

 
Defne Nil küçükken kıyafet seçimlerinde erkek çocuğundan farksızdı. Hep pantolon giymek isterdi, aldığımız etek ve elbiseler dolap beklerdi. Hatta bu konuda görüştüğümüz pedagoğa ''Sorun olur mu'' diye sormuştum.  ''Sizi örnek alıyor siz ne giyerseniz onu giymek isteyecektir'' demişti. Bende genelde kot pantolon giyerim.. Ve bu bir dönem demişti.. Aman o zaman dert ettiğim şeye bak. Kızım hep kot giymek istiyor çoook büyük sorun :)

Şimdi yaş oldu 4, bizimki açıldı saçıldı. Elbisesiz çıkmam abi modun da, etek, külotlu çorap giymezse delleniyor haspam. Ve yeni hevesi onun tabiri ile ''tomuklu ayakkabı''

Her şey bir gün Nisan'lara gitmemizle başladı :)

Nisan'da şu pembe tüylü topuklu ev terliklerinden vardı. Bizimki gördü ve tam anlamı ile vuruldu. Giymek istedi, izin verdi, vermedi, terlik kavgası çıktı. Ve ben vurucu cümleyi kurdum. '' Ben sana alırım'' aradan zaman geçti bizimki sürekli soruyor..

Anne hani tomuklu terlik alacaktın..
Anne ne zaman alacaksın?
Anne pembe al ama..
Anne.. anne.. anne.. kafamın etini yedi.
Ve aldık.

Allahım evde giydi takur tukur, salına salına geziyor.. Ve o gün bugündür okuldan gelir gelmez terliklerim nerede diye tırım tırım terlik arıyor. Saklasam da bulup giyiyor.. Olay sadece evdeki terlikle bitse yine iyi. Bizimki tüm mağazaların bayan ayakkabı reyonlarında ayakkabı deniyor. Geçen gün bir avm de mağazada kayboldu. Gülümseyerek bir yöne bakan insan kalabalığına doğru yürüyüp bizimkini ayakkabı denerken buldum :) ve tüm mağazalarda ayni şey devam etti. Defne Nil ortalarda yoksa ilk önce ayakkabıların olduğu yere bak. ...

Teyzesine doğum günü hediyesi bakıyordum. İlla teyzeme ayakkabı alalım diye tutturdu. Şu aşağıdakileri alacakmışız birde tam 10-12 cm topuk tam bizlik yani ...



Yani anne ne giyerse çocukta onu giyecek diye bir şey yokmuş. Ayağıma şöyle bir şeyi bir kez bile geçirmişliğim yoktur.. Ama onu giyipte üzerinde duranlar ve hatta yürüyebilenleri taktir ederim. Galiba benim kız o gruba girecek ..



17 yorum:

Sevgi dedi ki...

terliklere bayıldım.. çok cici.. geçen akşam arkadaşta bizde yaşadık aynı kavgadan :)
giyim konusuna gelince bana çekerse yandık.. ben 5 cm topukluyla dahi yürüyemem :)

pelin dedi ki...

:)) inanılmaz gülerek okudum! tomuklu ayakkabılar feda olsun o küçük kokoşa :))

Seyhan dedi ki...

Aynen sevgi çalışırken yine az da olsa giyerdim ama. 4-5 cm en fazla bana benzemediği kesin ;)

Seyhan dedi ki...

Pelin hanım, pelin hanim sizide görücez efendim ;) bu kızlar başa bela... tabi kız olursa ;)

FADİŞ dedi ki...

Tam bir şeker kız ya, kız çocuklarının bu giysi ve ayakkabı merakını çok tatlı buluyorum ben:)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

İşin kötüsü bizim tomuklular bizim kıza olmuyo :))))

Seyhan dedi ki...

Fadiş baze bezdiriyor ama. Evden çıkmamız çok uzun sürüyor. giyiniyor beğenmiyor. yeniden giyiniyor :( yoksa sevimli gercektende süslü püslü

Seyhan dedi ki...

Hah bi de o var bizim başımıza sardınız ;)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Çocuğun içi tomuklu bırak annesi :)

Aktuelmoda dedi ki...

Ayy onun tomuklu pembiş terliklerini sevsinler,çok şekerler ama annesi :) güle güle giysin prenses..

pelin dedi ki...

görün beni de seyhan hanım :) ama ben kocama ibret olsun diye kız doğuracam o asla benim babamın bana düşkünlüğünü anlamadı bakalım kendisi napcak :P

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Seyhan dedi ki...

Aktuelmoda sağol canım seninkide başlar bi kaç seneye :)

Seyhan dedi ki...

Pelincim baba kız aşkı hiç bitmez:) Allah gönlüne göre versin ..

annesiningulu dedi ki...

bizimkinde de var bir topuklu aşkı ya :) hatta ben niye giymiyormuşum topuklu ;) alsam mı dersin bende ;)

Seyhan dedi ki...

bana spor ayakkabı giyiyorum diye kızıyor :) Valla giyebilirsen al, ben giyenleri hep takdir ederim. Seni de ederim ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...