11 Nisan 2013 Perşembe

8 Aylık Oldu. Kaldı Dööööört :)

Doğdu doğacak derken 8 aylık oldu ben hala şoktayım.

Dün Defne Nil ve Zeynep Lâl'in doktor kontrolü vardı. Ablamız biraz hasta  :( Zeynep hanımda rutin kontrolünü oldu. Boy: 68 cm Kilo: 6080 kg Baş Çevresi: 43cm

Kilo, kilo, kilo annelerin tek derdi :) Geçen ay 6120 kg dı. Bu ay hastalık iştahsızlık derken kilo almamış, almasa neyse bir de vermiş :(  haftaya bir kaç test yapılacak, ekside gitmesinin sebeplerine bakılacak. Doktorumuz bir şey bulacağımızı zannetmiyorum ama içimiz rahat etsin diyor. Aslında hastalık hariç yemek yemesi çokta kötü sayılmaz. Yani Defne Nil'e göre kötü sayılmaz, iyi hatta. Ama Defnoş 8. Ayda 7540 kg mış. ona üzülüyordum ,beterin beteri var yani :)  Yiyip yiyip kilo almayanlardan annelerin kendileri için isteyip, çocuklarına istemediği şey :)

Onun dışında gelişimi gayet iyi. Diş yok, emekleme yok, bol bol çalışma var. Geçen akşam sehpaya tutunarak tay tay durdurduk. Kendi kendine 1,5-2 dk kadar durdu. Zayıf olunca daha kolay yürür diyordum ama ben ne desem olmuyor. Artık tahminde bulunmayacağım..

Son halimiz budur. Doğduk büyüdük, hatta ilk doğum günü partisini düşünmeye başladık bile :)



20 yorum:

Deniz dedi ki...

Uzaktan bakınca zaman ne çabuk geçiyor :) Seyhancım içini ferah tut, alır vakti gelince

Seyhan dedi ki...

yakındanda çabuk geçiyor valla.. ikinciler daha kolay büyüyür gerçekten de .. Kilo da alacak umarım :) altında kötü bir şey olmasında artık alışıcaz mecburen

flzpink dedi ki...

Maşallah etek de giymiş küçük hanım :) Sağlık problemi olmasın da..Zeynep de tostoraman değil zarif hanımlara dahil olur...

Seyhan dedi ki...

flzpink evet evet zayıf narin olacaklar çok iyi bir şey aslında ben niye takıyorsam :)sonra anaları gibi kilo vermeye çalışmazlar en azından
:(

sevgiler

annesiningülü dedi ki...

etek pek yakışmış :)

Seyhan dedi ki...

kız oldu :) ilk fotoda frikik vermiş ama :)

Nisa dedi ki...

Ama sen çok tatlısın Zeynep lal :) Seyhancım saglıcakla büyümeleri dileğiyle :) Nisa

sakar anne dedi ki...

maşallah zeynep lal e ne güzel pozlar vermiş

Neslihan dedi ki...

Yenir ki bu ama :). Seyhancım senin hiç bebeklik resmin yok mu??

Seyhan dedi ki...

Sagol Nisacım

Seyhan dedi ki...

Sagol sakar anne pekte güzel değil aslinda oturmak istemedi bir türlü :)

Seyhan dedi ki...

Neslihan pek yok malesef. üçüncü çocuk olunca pek gerek görmedi bizimkiler sanırım ;) büyük ablam ilk ya onlarca var. benim bir iki tane varsa o da annemdedir zaten

Neslihan dedi ki...

Ooo bende en büyüyüm ama benimde var yani :) sizinkiler cok kötüymüş ama :( . Neyse bu kadar güzel bir bayanın bebekligide sanırım cok sekerdir seyhancım :) sevgiler

Seyhan dedi ki...

Neslihan Senin icin bulmaya çalışıcam bakalım çırak biryerlerden. Güzellik konusunda fotoğraf siteleri sagolsun biraz efektlerle oynayınca biseye benziyorum. yoksa guzellik benim yakınımdan geçmemiş malesef :(

Neslihan. dedi ki...

Ayyy öyle deme seyhacım ben kıbrıslıyım ama kıbrısta senin kadar tatlısına rastlamadım :). Yüzün çok duru ve sıfır makyajsızsın doğrusu. :). Ayrıca annem hep der bir kadının güzel olup olmadığı gelinlik giydiğinde anlaşılır diye . Bu arada annemin adaşısın kanım daha fazla kaynadı sana :). Allah seni evlatlarına bağışlasın tatlım benim.

Seyhan dedi ki...

Neslihan kıbrısta bizim restaurantımız var gitsene... Girne'de sen nerdesin .. bu arada anneciğine sevgilerimi ilet ..

Neslihan dedi ki...

Aaa neresinde Seyhan? Bende lefkoşadaydım canımm. Gelirsen beklerimmmm. Girnede annemler var benim :)

Seyhan dedi ki...

adresi şöyle 52 Namik Kemal Caddesi, girne .. İsmi ı Belli italyan restaurantı ..

şuradan bakabilirsin

https://www.facebook.com/pages/I-Belli-Italian-Restaurant/289503151074106

Neslihan dedi ki...

İnanmıyorum erenil sizin miii :O aaaaaaaa babamlarlan biz gitmiştik yaaaa ayyy bakseeeeeeennnnn :) Seyhan kıbrısa geldiginde mutlaka haberleşelim. :) Blogum bir süredir fena tatlım acamıyorum :(

Seyhan dedi ki...

yakın zamanda bir planımız yok ama olursa haber verirm tabi ki ..

sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...