4 Nisan 2013 Perşembe

Bana Kalan Zamanlarda...



Bana kalan zamanların çok özel bir kitabı var.. Sevgili Meltem'in kitabı Varoluş Yok Oluş. Meltem'i ve yakışıklı oğlu Arel'i çok eskiden beri takip ediyorum. Ne kadar eski diye merak edenleri .. Blog açma sebebimi yazdığım şu yazıma alayım :) Yazıdaki tezatta çok komik oldu :)

Bir insanı o kadar uzun zamandır sanal ortamda da olsa takip edince ister istemez bir bağ oluşuyor.. Ve kitap yazdığını ve Türkiye'de de satışının olacağını duyunca hemen alıp okumalıyım dedim. Fakat almam biraz uzun sürdü, ama okumam ışık hızıyla bitti. 1 haftada bitirdim.. Çok sürükleyiciydi sayfalar hızlı hızlı çevriliyor, ne oluyor, şimdi ne olacak diye diye okuyordum. Konusu, karakterleri, mistik yanı tam benlikti. Çok detaya girmek istemiyorum alın okuyun, kesinlikle tavsiye ediyorum.. Sevgili Meltem bu durumda ne denir..Hayal gücüne ve kalemine sağlık :)  İkinciyi dört gözle bekliyorum...

Kitap okuma serüvenim için tık tıklayın :)
Tık
Tık
Tık
Tık

2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

blogu bulamadım :(

Seyhan dedi ki...

Crebro.net meltemin blog link calisiyor ama neden bulamadin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...