3 Nisan 2013 Çarşamba

Biz geldiiiiik..


Yazamadım bir kaç gündür .. Yaz geliyor Zeynep Lâl bu kışı hastalanmadan atlatacak galiba derken.. Erken sevinmişim :( 2 numaram üst solunum yolu ile bronşit arası bir şey oldu. Benim güleç kızım gitti yerine huysuuuuz, nemruuuut, ağlaaaak bişey geldi :) İade edecektim ama süresi dolmuştu elimde kaldı :)

Bir kaç gece zorladı, uyumadı uyutmadı. Gündüz kucaktan inmedi, ağladı, yemedi içmedi, ama ufak ufak toparladı sanki.. Antibiyotik kullanmadan atlatmayı tercih ettik zaten çok zayıf, bir de fazla ilaç yüklemesi yapmak istemedik..  Okyanus suyu, buhar makinesi bir iki şurup kullanarak büyük bir kısmını atlattık. En azından eskisi gibi gülmeye başladı oh çok şükür ..

Geldik yani yazarım yine :)  Şimdi biraz fotoğraf




 Ağzı açık ayran budalası isimli çalışmamız :) 


Bir koltukta iki karpuz adlı çalışmamız :) 

19 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun minik kuşa,bu arada abla kardeş bütün pozlar şahane,öpücükler..

elif dedi ki...

Hoşgeldiniiiizz ve de çok geçmiş olsun..

Kitapçı Kız dedi ki...

Çoook geçmiş olsun ama fotoğraflarda iyi görünüyor daha da iyi olsun hiç hasta olmasınlar...

Çok tatlı pozlar vermiş minnoşlar benimki hayatta böyle pozlar vermez :) ağzını nasıl da açmış çok şeker ya

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Seyhan baya baya adam oldu bu fotoğraflarda iyice belli. Son kareye bayıldım çok komik :)
Neyi iade ediyosun sen, bize yollasana, öp bal böceğimi

Sevgi dedi ki...

çok geçmiş olsun kuzuma.. az kaldı..bahar geldi yazda yakındır.. bitecek bu soğuk algınlığı illeti.. ikisi de çok güzel maşallah..ama ablaya ayrı bayılıyorum ben..

Seyhan dedi ki...

sağol canım, Buğlem'i öpüyorum çok.

Seyhan dedi ki...

Hoş bulduk elif çok sağol

Seyhan dedi ki...

Kitapçı Kız çok sağol Zeynep hep ağzı açık durumda :) sinek kaçacak diye dalga geçiyorum hatta :)

Seyhan dedi ki...

Füsun hanım hazıra konmak yok canım bi zahmet çalışın kendiniz yapın :)

Seyhan dedi ki...

Sevgi çok sağol canım..Ablamız bir numara canım ben de bayılıyorum :)

ZeyneP dedi ki...

Arrggghhhh!!! Bir koltukta iki karpuz çalışmanızı yesem?
Geçmiş olsun. İnşallah en büyük hastalığı böyle olsun, hemencik geçsin.
Öpüyorum...

Seyhan dedi ki...

Sağol Zeynepcim o çalışmamız pek komik gerçekten de :)

annesiningülü dedi ki...

hastalıklara veda edelim artık, bu son olsun cümleten ;)
büyüdü ya kızlar, maşallah :)

Seyhan dedi ki...

sağol Baharcım büyüdüler valla 8. ayı bitecek inanılır gibi değil doğum gününe 4 aycık kaldı :(

morpuanlıpembeçorap dedi ki...

merhaba seyhan allah bu güzellikleri şirinlikleri sana bağışlasın:) ben de şu an bebek bekliyorum ve ilk bebek heyecanı nasıl oluyor tahmin edersin bebeğime ne aldım bloğunu şöyle bir gözden geçirdim şu sıralar hazırlık aşamasındayım ben de...takipteyim artık..sevgilerrrrr

azra ecrin dedi ki...

geçmiş olsun..

FADİŞ dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, inşallah hemen iyileşir kuzu:)

Seyhan dedi ki...

morpuanlıpembeçorap öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kavuşun ufaklığa.. Alışveriş mi dur yapma !!! herşeyi alma :) Bekle bence ihtiyaç anında almak daha mantıklı sanki ..

sevgiler

Seyhan dedi ki...

azra ecrin çok teşekkürler

Fadişçim cok sağol canım öpüyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...