9 Nisan 2013 Salı

''Moova'' Sen Bu Kadar Tatlı Olmak Zorunda mısın?


Dün Moova'dan gelen bir paket bana '' Ya sen bu kadar tatlı olmak zorunda mısın? '' dedirtti.  Moova'nın ''Anne Görüşü'' reklamlarını izlemişsinizdir. Henüz izlemediyseniz Tık Tık..İzler izlemez. Aaaa aynı ben dedim :)

Ve bir kaç gün sonra şık kutusu, isme özel bardakları ve beni bardaklardan daha çok mutlu eden, hatta ağlama kıvamına getiren, Moova çalışanlarının blogumdan da alıntı yaparak, Bizim hakkımızda el yazıları ile yazdıkları kişiye özel notlardı...




Okul dönüşü Defne Nil, Ben fotoğrafını çekene kadar. Yeni bardağındaki Moova sütünü yarılamıştı bile .. 


Sevgili Moova ailesi bu özel hediyeleriniz için çoook teşekkürler, Ama biz sizinle tanıştığımız o günden beri zaten Moova'cıyız. Hemde litreyle değil koliyle .. İşte kanıtı :)  Zaten saf, taze, sağlıklısı varken #Anne Görüşü başkasını kabul etmez...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...