18 Nisan 2013 Perşembe

WMF Çocuk Seti 23 Nisan Çekilişi..


Blogta bir ilk yaşanıyor :) 23 Nisan için çekiliş yapmaya karar verdim. Hediye için çok uzağa gitmeme gerek kalmadı :) Bizim şirketten WMF çocuk setlerinden Fun modelinde karar kıldım. Hem kız, hem erkek için uygun bir model çünkü..


WMF Fun Çocuk Seti 4 Parçadan oluşuyor.
Cromargan 18/10 Paslanmaz çelik Çatal, Bıçak, Kaşık, Küçük kaşık.
Eğlenceli renkleri ve küçük eller için kavramayı kolaylaştırıcı dizaynı ile yemek yemeyi keyifli hale dönüştürüyor.
Bulaşık Makinesinde yıkanabiliyor.


Hediye sponsorum :) WMF Türkiye ana partneri olan sevgili kocacığıma teşekkürler :) ERENİL 

Gelelim katılım ile ilgili detaylara  


Katılım tek şartı var.  Blogumun izleyicisi olmanız, ve bu postun altına yorum bırakmanız..


Tabi İsterseniz blogunuzda duyurur, facebook, twitter, yada instagramda paylaşabilirsiniz ama şart değil. 

Katılım 23 Nisan günü gecesi 00.00'da sona eriyor.

Çekiliş ertesi gün Defne Nil'e yaptırmayı düşünüyorum :) ya da Random.org sitesi aracılığı yapabilirim.

Yurtdışındakiler için not: Ne yazık ki yurtdışına gönderim yapmayacağım. Kargo için Türkiye'de adres verebilirseniz size de bol şans:)

Ve mükerrer katılım olmaması adına, adsız izleyicileri kabul edemiyorum. 

Herkese bol şans..

Sevgiler...

Seyhan 

40 yorum:

Pelin dedi ki...

Merhabalar, hediyeniz cocuklar icin hem anlamli hemde kullanisli olmus. cocuklarimiz bol bol yesin lop lop et olsun insallah :) bu arada ben mayis ayinin basinda Istanbulda olacagim Kabul olur mu ?

Seyhan dedi ki...

Pelin Kargo için Türkiye'de adres verebilirseniz size de bol şans:)

esen dedi ki...

merhaba, biz de çekilişinize katılmak isteriz:) eseny@hotmail.com

sevtap hançer dedi ki...

bende bende çekilişe katılmak istiyorum. Lise arkadaşı olmamız torpil sayılmaz dimi :)

flzpink dedi ki...

Merhaba, bu şirinlere ben de talibim :)

Cimcime dedi ki...


Ben de bu cici takımlara sahip olmayı çok isterim.....

tuğba ekmen dedi ki...

Bizim olsun nolur :):)

tuğba ekmen dedi ki...

Bu arada mysawww198 adresiyle izleyiciniz oldum bilginiz olsun

Seyhan dedi ki...


Pelin, Esen, Cimcime ...

WMF Çocuk Seti 23 Nisan Çekilişi için yeniden yazmak istedim ..

malesef bir çok kişi çekilişlerde şansını çoğaltmak için takma isimlerle defalarca yorum yazıyor bunun önüne geçebilmek için .. adsız okuyucuya yani blogu olmayan,ınstagramda yada facebookta varlığını kontrol edemeyeceğim kişileri çekilişe dahil etmek istemiyorum..


Rica etsem bana sanal hesaplarından birinin linkini yollarmısının ve tabi ki tek şartım olan blogun sağ üstünde yer alan bu siteye katıl kısmından blogu takibe almanız .aksi durumda çekilişe üzülerek dahil edemeyeceğim..


Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Sevtap hanım torpil yok canım :)


flzpink, Tuğba ekmen bol şans

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Set'e bayıldım :) Eminim küçük hanım da bayılacaktır :))
Biz de Adayız...

pelin dedi ki...

e benim neyim eksik?! düdüğün çatalı kaşığı eksik! :) katılıyorum ben de!! :)

yeliz dedi ki...

iştahsız çocuk sahibi olarak hediyeye talibim belki bunların sayesinde bi kaç kaşık yer gerçi yemek yerken elimizde 2-3 kaşık oluyo yinede çok başarılı olduğumuzu söyleyemem çıkarsa bide bunlarla deneriz :)

Dilek dedi ki...

zaten izleyicinizim:) kızlarımın şansına...

http://dolunayiner.blogspot.com/

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Biz de şansımızı deneyelim :) facebook ta paylaştım zaten izleyicinizim efendim :)

Ece.. dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu hamileyken izlemeye başlamıştım iki doğum hikayenizi de okuyarak başladım. 3 ay önce normal doğumla anne oldum çekilişinizde ben de varım:)

azra ecrin dedi ki...

zaten takipçinizim inş. bize çıkar :)

Demet dedi ki...

Hediye çok hoş. Bizde şansımızı deneyelim :)

kuzunun annesi dedi ki...

Bizde deneyelim şansımızı

Sibel Ceylan Sivrikaya dedi ki...

e biz de şansımızı deneyelim:)

Yağmur İpar dedi ki...

Yeğenim yemek yemiyor fazla. Belki bana çıkarsa bu kaşıkla yemeye heveslenir. Kısmet.:-)

Özlem dedi ki...

Türkiye adresimiz de var,;) kime çıkarsa şimdiden güle güle kullansın....

Nurdan dedi ki...

Hediye çok güzelmiş.Bizde talibiz.

Adanın Annesi dedi ki...

bende katiliyorum
Defneeee nolur beni sec :)

Aktuelmoda dedi ki...

Yorumunu görür görmez bir uğrıyım bıcırık ne yapıyor bakıyım dedim güzel bir süprizle karşılaştım.Yemek mi yiyor ömrümü bilemiyorum Seyhan'cım:) Küçük hanıma yemek yedirmek kabus resmen,böyle rengarenk bir set sevdirebilir mi acaba mamaları küçük hanıma,bizde varız talipliler arasında :)
(Bu arada 6 kilo diyen dillerini yesinler onun,maşallah gülümsemesi hiç eksik olmasın inşallah canım..)

Ayça dedi ki...

HEdiye bahane kızların Şahane :) bayılıyorum onlara Seyhancım Maşallah hele de küçüğüne Allah her daim yüzünü güldürsün

annesiningülü dedi ki...

bizi de kabul edermisiniz ? :)

Seray dedi ki...

Seyhancigim oykuyle bizde talibiz bu guzel sete. Ya kismet diyelim. Opuyoruz kizlari ve seni

turkuaz kıyılar dedi ki...

Valla bizde katılıyoruz Seyhancım, belki şans bizden yanadır:) öperiz efendim...

BETÜL dedi ki...

çok şeker bir hediyeymiş,bizde şansımızı denemek isteriz:))
blogunun takipcisiyim ama ben blogumu kapatmıştım:( kabül olurmuki?

MELTEM dedi ki...

şanslı olan kazansın,,,

gülçin tonga dedi ki...

merhaba hediyeniz çok güzel tesadüfen gördüm sitenizi incelemeye başladım :)
gulcin_capan@windowslive.com

şule güller dedi ki...

Çok güzel bir set hepimize bol şans

jasmine dedi ki...

çok güzeller,inşallah şanslı kızımla biz oluruz...

Hatice Süral dedi ki...

Seyhancım hayırlı olsun harika bir hediye :) Katılıyoruz tabiki...

Ramiş dedi ki...

kambersiz dugun olur mu. Haydi Ben de katildim. Kazanırsam Arda'yi yolluycam teslimata. Kargoya gerek yok:)))

Esra Kutanoglu dedi ki...

Bende katilmak istiyorummm.. Bu cici cocuk setinin sahibi olurum insallah, ALLAHin izniyle.. Hadi hayirlisi olsun bakalim.. :) Sabirsizlikla bekliyorum...

ponsinmor dedi ki...

Ne de şirinlermiş ööle,şans bizle de olsun.

Zeynep Değirmenci dedi ki...

Zeynep Degirmenci olarak izleyicinim. Kazanirsam Yeğenime hediye edecegim inşallah, bayilir :)

nymphea dedi ki...

Cok guzel bi hediye, ben de sansimii deneyeyim bari;-) Sevgiler;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...