15 Nisan 2013 Pazartesi

Zeynep Lâl Neler Yapar..


Güler... şişt desen güler, adını seslensen güler, çööö desen güler, hep güler...


Gel babası gel gel gel yapar (gel demez ''del'' der)


Emeklemeye çalışır, çalışır, çalışır ama yapamaz...
Ne çektin be Zeynep, Emeklemeye çalışırken kendini paraladın be yavrum. Emeklemeye çalışma demiyorum, emekliyceksin de ne olacak diyorum. Ne çektin be yavrum ...


''Arda'' der.. Abla demez abla buna fena bozum olur :(


Haaaa bide ''Altı kilo ''diyor dimi Füsun :) 

18 yorum:

Nisa dedi ki...

Ayyyyyyyyyyy yerim seni ben tatlıım benimm seyhan yenir ki bu yaaaa :)

Seyhan dedi ki...

yiyiyorum zaten :)

pelin dedi ki...

oyy yavrumm hep gülsün bu bee! :)

flzpink dedi ki...

Altı kilo ha :)) Maşallah, Allah hep güldürsün...

Seyhan dedi ki...

sağol pelin..

Seyhan dedi ki...

flzpink sorma ya .. Füsun bizdeydi. Kilo almış, toparlamış bu sanki dedi. Ben de yok ya sadece altı kilo dedim. Zeynep te, sesimi taklit etti. altı kilo dedi. Biz füsunla afalladık. Şaşırdık. Aaaa altı kilo dedi ya diye şakalaşıyoruz :) ama gerçekten de konuşmuş gibi oldu :)

Nisa dedi ki...

Ya ama seyhan insanın ikinciyi yapası geliyor cidden :(

annesiningülü dedi ki...

konuşuyor bayağı bayağı :) sesini duyaydim iyiydi daha çok yiyesim gelirdi :) vineee diyorum vine :)

NHA dedi ki...

Zeynep'ler güler yüzlü oluyor sanırım:))umarım hep böyle güler

Seyhan dedi ki...

İşte adamın böyle gaza getirirler :)

Seyhan dedi ki...

sorma karşılıklı sohbet edicez yakında :) dur dur keşfedicem inşallah

Seyhan dedi ki...

Çok teşekkürler Adaşımızı öperiz Sevgiler

turkuaz kıyılar dedi ki...

Onun gülen güzel yüzüne kurban...Maşallah Zeynep kuzuma...

Seyhan dedi ki...

sağol canım arkadaşım öperim çok

Sevgi dedi ki...

allahım sen hep gül emi güzel kızım benim.. hiç somurtmasın o yüzün..
maşallah sana..

Seyhan dedi ki...

çok sağol Sevgi

dilek iner dedi ki...

maşallah size...
arada okuyorum yazmasam da...

Seyhan dedi ki...

sağol Dilekçim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...