9 Mayıs 2013 Perşembe

Balköpüğü ile Bloggerlar Buluştu...

Bu aralar çok sosyalim sormayın :) Pazar günü Çubuklu Hayal Kahvesinde Balköpüğü Tasarım'ın sahibi sevgili Gizem'im blogger buluşmasına katıldım. Mekan, yemekler, ikramlar, dekorasyon kişiye özel hediyeler. Ve Gizem'in tüm konuklarla tek tek ilgilenmesi, ve günün asıl bombası evlenme teklifi alması :)  çok ama çok özenli hazırlanmış, çok keyifli bir organizasyondu. Ben kendi adıma çok eğlendim, Yeni arkadaşlar tanımak, biraz kafa dağıtmak çok iyi geldi. Başta Gizem'e sonra emeği geçen diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum..

Padişahın fermanı var ''Bundan sonra tüm blogger buluşmalarına gidile'' :) 


Bizim masanın bir kısmı :) Canım arkadaşım Füsun,  Şeker Mutfağımız Nebiye Serpil Hanım ve eşi Tayfun Bey, Hamile ve Anne Müge. Karede olmayan Sonradan Gurme Orhan  , sonra tesadüfen birbirimizi gördüğümüz  Elifim Uyurken Özlem.. 



Etkinliğin ev sahibi sevgili Gizem... Sürpriz evlenme teklifi sırasında, hepimiz gibi şaşkın ve mutlu :)





İki deli birbirini bulmuş :) 


Bugün Füsun'un doğum gününü.  Canım arkadaşım iyi ki doğdun.. Seviyorum Seni çok :) 


Ve tüm konuklar için tek tek özenle hazırlanmış hediyeler verildi.


Bu turuncu ajandayı kullanmaya kıyamam sanırım .. Çooook sevdim 

Hadi benden sonra Füsun'un yazısını da okuyun, çok komik fotoğraflarımız var :) TIK

6 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

valla ne güzel fotoğraflar çekmişsiniz bayıldım.
ayrıca organizasyon sayesinde tanıştığımıza da çok memnun oldum.
devamını dilerim:-)
sevgilerle
özlem

Seyhan dedi ki...

Özlemcim valla tesadüfen karşılaştık. Keşke daha uzun konuşabilseydik. Kim bilir daha kimler vardı da kalabalıkta kaynadı gitti :) daha uzun konuşup görüşmek dileği ile öpüyorum çooook

Sevgiler

Adanın Annesi dedi ki...

Ya birgün çatlayaağım ben sizin bu etkinlikleriniz yüzünden
Yada tası tarağı toplayıp Istanbul a taşınalım diycem eşime
Bu ne arkadaş uaaa :)

Seyhan dedi ki...

Emre haklısın valla ne diyeyim İstanbul çok aktif bu konuda :)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Arkadaşım beni de unutmazmış, seviyorum seni...

Seyhan dedi ki...

unuturmuyum hiç canım benim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...