7 Mayıs 2013 Salı

Bugün Günlerden '' Bahar Partisi''

Defne Nil günlerdir bu güne hazırlandı. Bahar partisi ne zaman anne? kaç gün kaldı anne? sizde gelecek misiniz anne? Kardeşimde gelsin mi? O kadar hevesli ve istekli olunca bizde ayni enerji ile doluverdik. Günlerdir bugünü bekliyoruz..


Niyetim Zeynep Lâl ile gitmekti, çünkü ablası o da gelsin istiyordu. Fakat sabah hava buz gibi olunca, babaanneyi eve çağırıp ben yalnız gittim.

Bizimki ben bahçeye indiğimde şarkı söyleyip dans ediyordu. Sonra beni gördü sevindi. Kardeşim nerede dedi. 'Uyuyordu evde kaldı' dedim. Sorun yapmadı.

O arada okulun maskotu geldi, onunla dans ettiler, sonra velilerin katılımı ile bir kaç oyun oynandı. Gayet hevesli olan kızım, birden anne eve gidelim, ben oynamak istemiyorum demeye başladı. Muhtemelen 'babaannen bize geldi, o kardeşine bakıyor, ben seni izlemeye geldim' dediğim için .. Çünkü Defne Nil babaannesine çok düşkün. Sağolsun park, bahçe gezdiriyor torununu. E bu durumda dizimin dibinden ayrılmadı. Biraz ikna ettim. Öğretmeni de bir şeyler söyleyince. Kaşıkla yumurta taşıma oyununa katılmadı (ben katıldım :) ) ama. Sonrakilere katıldı.

Kış partisinde de sahnede dans etmemişti. Burada da böyle yaptı. Yıl sonu gösterisinde sorun çıkaracağa benziyor. Hadi bakalım hayırlısı ...



Tanıştırayım okulumuzun maskotu :)


Öğretmeni ikna etmeye çalışıyor.
Ve oyunlara katılmaya karar veriyor ..




Veli anne Seyhan #tepedenmoda :)

2 yorum:

Beyaz dedi ki...

ah ben de görürmüyüm bu günleri :)

Seyhan dedi ki...

Göreceksin tabi zaman çabucak geçecek ben Defne Nil'i dün doğurmuş gibi hissediyorum :)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...