9 Mayıs 2013 Perşembe

Defne Nil'in Kitapları / Çizmeyi Seven Cücelere

Instagramda Defne Nil'e uyku öncesi okuduğum kitapları paylaşınca, Kitaplığını merak edenler oldu. Beğendiğimiz kitapları buradan paylaşmaya karar verdim. Son zamanlardaki favorilerimizle başlayalım..

Defne Nil uzun süre resim çizemedi. Akranları sanat eserleri yaratırken bizimki bir şeyler yapmaya çalışıyor. Çok güzel oldu, süper çizdin diye gaza getirmemize rağmen, yaptığı hiçbir resmi beğenmiyor, yırtıp atıyor, hatta olmuyor, yapamıyorum diye ağlıyordu.

Hep anne sen çizsene, atıyorum kedi çizsene, kelebek çizsene diye sipariş veriyordu. Bende üzmemek için çiziyordum ama onunda şevkini kırmak istemiyordum.

Daha sonra bu yapamıyorum durumları biraz azaldı. Sınıfında çok güzel resim çizen bir arkadaşı ile samimi oldu. Eve çok güzel çizimler getirdi ve Ayşıl bana bunu çizmeyi öğretti dedi.  O zaman jetonum düştü ve basit bir şekilde resim çizmeyi öğreten bir kaynak var mı acaba diye araştırdım. Veee bingo.. 1001 Çiçek yayınlarının çizelim eğlenelim serisini buldum.. Seride 6 kitap var. Adım adım en basit hali ile resim yapmayı öğretiyor. Aldığım gün Defne Nil neredeyse tüm kitaptaki resimleri çizdi. Çok sevdi, başarabildiğini gördükçe daha çok heveslendi, bunu da yapalım, şunu da çizelim diye diye epey bir çizim yaptı..


 Ben kızlara uygun olan bu üç kitabı aldım, bunun dışında erkek çocukları için daha uygun olduğunu düşündüğüm üç kitap daha var. 

 İç sayfalardan bir örnek ..


Bunlarda Defne Nil'in yaptıkları :) Tamam bir picasso değil ama en azından yapamıyorum, olmuyorlar bitti.. Büyük bir şevkle çiziyor. Minik ressamım benim ..

14 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

aa instagramda da varmışsınız,hemen takibe aldım :)

Seyhan dedi ki...

kız blogun sağında çarşaf çarşaf fotoğraflarımız var ya allah seni kahretmesin emi :)

Ekleşelim tabikine öperim:)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

ya sorma benim internet kıt biraz,açmıyor belli yerleri,o yüzden görememişim peh :):)

flzpink dedi ki...

Bu aralar Eylül'ün "okuduğumuz kitabı bir daha okumayalım" serzenişleri üzerine harıl harıl çocuk kitabı (+4) listesi yapıyorum. Beğendiğiniz hikaye/masal kitaplarını da (uygun bir zamanda)paylaşabilirseniz sevinirim :)
Bu seri de güzel görünüyor, bazan ben bile tıkanıyorum Eylül'ün istediklerini çizerken :))

pelin dedi ki...

valla çok güzel çizmiş defne nil..çok beğendim :)

Seyhan dedi ki...

tamam ekelştik ya geç olsun, güç olmasın :)

Filiz kısa sürede aklımdakileri azmayı planlıyorum bakalım inşallah olur .. senin listende neler var mailleşelim istersen acelen varsa

Seyhan dedi ki...

Valla Pelin, çok güzel çizen çocuklar var ama. Bizimkine göre büyük gelişme bende beğendim :)

flzpink dedi ki...

Birkaç yeni kitap aldım bu aralar, onlarla idare ediyoruz. Teşekkür ederim. Yazdığınız zaman incelerim artık :)

Deniz dedi ki...

Gayet de güzel yapmış çocuk :)

Adanın Annesi dedi ki...

Ne biliyorsun belki picasso bile olur :))
sen şevk vermeye devam et

Sevgi dedi ki...

bayıldım ben bu kitaplara.. şahane.. dila büyüsün hemen bizde alalım.. hatta sen hatırlat bize :)
öpüyorum iki fıstığıda..

Seyhan dedi ki...

Tamam filiz planım seri bir şekilde eklemek bakalım..

Deniz Yaz'ın kiler kadar güzel değil ama yapmış çocuk :)

Emrecim zaten görsen öyle övdüm ki kendini bir şey sanacak .. çok güzel oldu, kanatları süper çizdin vs.. :)

Sevgi bana güvenme kız, ben her şeyi unutuyorum valla .. balık hafıza oldum :)

annesiningülü dedi ki...

toz perini seveyim senin ♥

Seyhan dedi ki...

çok komik dimi bahar :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...