13 Mayıs 2013 Pazartesi

İki Çocuklu Anne Ek Gıda Eğitiminde :)



Geçen cumartesi Sosyal Anneler'in Miniaktivite'de düzenlediği Esra Ertuğrul ile ek gıda eğitimindeydim.  Zeynep Lâl ikinci çocuk, ne eğitimi öğrenemedin mi diye soracaksınız :) Öğrendim öğrenmesine de Zeynep Lâl'in böbreğinde taş olunca, ek gıda da her bebeğe uygulanan, sıradan rutin uygulanamıyor. Kalsiyumdan ve demirden fakir beslenmesi gerekiyor. Onun için Esra hanımla yüz yüze tanışıp, konuşmak istedim. Beni yönlendirmesini rica ettim. Sağolsun araştırıp, dönüş yaptı.

Sizinde bu tip kafanıza takılan sorularınız varsa, sık sık düzenlenen eğitimlere katılabilir yada mail ortamında danışabilirsiniz. Bu işe gönül vermiş biri olarak eminin yanıtsız bırakmayacaktır ..

Eğitim Notları için Tık
Sosyal Anneler'i takip etmek için Tık



4 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bende katılmak isterim bu eğitimlere canım ;)

Burcu Öğünlü dedi ki...

Merhaba @sosyalanneler i facebook ve twiter üzerinden takip ettiğiniz sürece yapmış olduğumuz eğitimlerden haberdar olabilirsiniz.Bekleriz sizide mutlaka,yeni etkinliklerimiz olacak.

Burcu Öğünlü dedi ki...

Seyhan canım yazın ve katılımın için teşekkür ederiz.Diğer etkinliklerimize de mutlaka bekleriz :)

Seyhan dedi ki...

Baharcım Burcunun yazdığı gibi takip edersen sık sık etkinlik olacak sanırım.. bende ayrıca haber verim zaten

Burcucum çok sağol, en kısa sürede görüşmek üzere

sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...