26 Mayıs 2013 Pazar

İyi Geceler Farecikler.. Peri'nin Kitabı..


İyi geceler farecikler bir uyku rutini kitabı, 4 küçük yaramaz fare uyku saati geldiğinde banyo yapıp, kitap okuyup en sonunda mışıl mışıl uykuya dalıyorlar.
Öp babayı bir kere.
Sarıl anneye iki kere.
“İyi geceler, anne ve baba.”
“İyi geceler, farecikler.”

Tesadüf farelerden birinin adı Peri, ve Defne Nil'in ''Peri'' adında çok sevdiği bir arkadaşı var. Aynı zamanda bloğumun başlığını çizen arkadaşım Leyla'nın bıcırık kızı :)

Defne, kitabı ne zaman okusak. Anne bu Peri, bu ben, bu Zeynep, bu da Arda, Leyla teyzem bizi yıkayacak, Onlarda kalacağız diye kendi senaryosunu yazıyor :)
Kitabın çizimleri çok güzel, banyo sahnesi özellikle çok eğlenceli :) Şu sıralar çok sık ve keyifle okuduğumuz bir kitap..



8 yorum:

annesiningülü dedi ki...

çok sevimli bu farecikler :)

Seyhan dedi ki...

evet evet çok tatlılar :)

animatris dedi ki...

gelsin kalsın yıkarım kitap da okurum ben onlara :)

elif dedi ki...

Bizim de şu sıra uyku kitabımız bu farecikler:)

Sevgi dedi ki...

ayy çok şeker bu fareler.. bizde edinelim bu kitaptan hemen..

Seyhan dedi ki...

Leyla bizde kızlar iki tane ama ayrım yapmak yok ikisini de almalısın :)

Seyhan dedi ki...

Elifçim ben bile seviyorum yani :)

Sevgi bencede alın sizde

Sevgiler

Adanın Annesi dedi ki...

Yaaa uzun zaman sonra blog okuma listemi düzenlemişken, geldim. Kitaba konu olan hayvanlara bak :)
yorum yok! gelecek yazıyı bekliycem :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...