16 Mayıs 2013 Perşembe

Sosyal Anneler Anneler Günü İçin Buluştu

Anneler günü geçti gitti, ben yazıyı yeni yazabildim .. 
Sosyal Anneler çok taze bir oluşum.. Sanal ortamda tanışıp kaynaşan beş annenin oluşturduğu bir anne-çocuk platformu. Düzenledikleri Ek gıda eğitimine katılmamla başlayan yakınlaşma, Anneler günü buluşmasına dahil olmamla arttı. Artık bende bir sosyal anneler üyesiyim. 11 Mayısta Hippo Parti Ve Oyun Evi'in de düzenledikleri anneler günü buluşmasına Defne Nil'le beraber katıldım.. Mekan çok güzeldi. Çocuklar üst katta yardımcı ablalarla eğlenirken, bizler lezzetli ikramlar eşliğinde tanışıp kaynaştık. 

Ve bol bol fotoğraf çekildik.. Tık 





Doğa ile başbaşa masamız 

Mekanda top havuz varsa Defne Nil'den mutlusu yoktur. İlk başta benim yanından ayrılmazken, organizasyon sonu dağılırken anne biraz daha zıplayayım, gitmeyelim diyordu :)


Sürpriz hediyeler için teşekkürler ..


6 yorum:

MeLc dedi ki...

Bıdık biraz büyüsün bende cok katılmayı isterim resimler harika canım

Deniz dedi ki...

Yahu sen ne sosyal bir anne oldun : )

Seyhan dedi ki...

Meldacım böyle buluşmalar,tanışıp kaynaşmak için bir fırsat oluyor.. görüşürüz inşallah

Seyhan dedi ki...

Deniz yakın zamanda 3 organizasyona daha davet aldım desem :) çok sosyalim çoook :)

Nisa dedi ki...

Seyhaannn çok güzalsiinn :D

Seyhan dedi ki...

Nisa parayla tuttum sanacaklar, bu kadar iltifat etme ya. Göz var, nizam var. O kadar da değil :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...