6 Mayıs 2013 Pazartesi

Tavsiye Kanalı Teremyağ Kampanyası /Chefika İle Çay Saati Buluşması..


Daha öncede yazdığım gibi, Tavsiye Kanalı Teremyağ kampanyasına katılmıştım. Defne Nil'le yaptığımız Çörek otlu tuzlu kurabiye tarifini kampanya sayfasında paylaştım ve 20 şanslı melek arasına girip, Moda Teras'ta düzenlenen Chefika ile çay saati etkinliğine katılmaya hak kazandım..

20 büyük, 1 küçük Tavsiye meleği olarak geçen cuma oradaydık, Zeynep Lâl'i bulunuz :)

Tüm katılımcılar Teremyağ ile yaptıkları değişik tariflerini de yanlarında getirmişti. Sizin anlayacağınız çok lezzetli bir açık büfe vardı. Bende daha önce yaptığım garanti tarifimi yaptım. Çörek otlu tuzlu kurabiye..Ama özellikle yemek bloggerı arkadaşlarım öyle lezzetli şeyler yapmıştı ki sürekli yedim, yedim, yedim :)



Şefika hanım ve şef Yunus Emre Akkor'un hoş sohbetleri, diğer arkadaşların katılımları ile çok keyifli bir gün geçirdik. Katılımcılar arasında en çok beğenilen tarif seçildi , ve sürpriz hediyesini aldı..Ama ben o börekten yiyemedim :( Nirvana'dan söz aldım bana özel yapacak :) 



Tavsiye kanalı  ve Fikri Mühim'in kurucusu sevgili Renan Tan Tavukçuoğlu..


Teremyağ ile yapılmış, o kadar lezzetli şeyleri kendi hapur hupur yiyip, kızına kavanoz maması yediren kötü anne :) 


Ve etkinlik sonuna kadar dayanamayıp uykusu gelen, ama pusette uyumayı reddeden Zeynep Lâl,  iyice  huzursuzlanmaya başlayınca biz biraz erken ayrılmak zorunda kaldık



Ama gitmeden Chefika ile hatıra fotoğrafı çektirmeyi ihmal etmedim :) 

O güne ait daha fazla görsel için Tık 

4 yorum:

Renan Tavukçuoğlu dedi ki...

Daha nice güzel etkinliklerde birlikte olmak dileğiyle...

Seyhan dedi ki...

Çok teşekkürler Renan, siz çağırın biz gelelim :) Görüşmek üzere ..sevgiler

love and smile dedi ki...

Nefis mamalar...muhabbet..ne güzel :)

Seyhan dedi ki...

love and smile merhaba ..

gerçekten de her şey çok güzeldi ..

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...