21 Mayıs 2013 Salı

Taylan Kümeli ile Yeni Nesil LPG Blogger Lansmanı

Geçen hafta Vera Bilişim Ebru hanımdan bir mail aldım. İnanır Group'un Taylan Kümeli sunumu ile Yeni Nesil LPG  cihazları tanıtım lansmanına  davet ediyordu. İki çocuk doğurmuş ve hala hedeflediği kiloya dönememiş biri olarak çok ilgimi çekti. Ve cumartesi günü  Kuleli Yakamoz Restaurant'ın yolunu tuttum. 

Açıkçası kafamda bir kaç soru işareti vardı. 
Bir diyetisyen neden böyle bir cihazı tavsiye edecek? 
Sadece diyet ve sporla bu iş başarılamaz mı? 
Yeni Nesil LPG ne vaad ediyor ?

Sırasıyla cevaplarımı aldım :)

Taylan Kümeli. Öncelikle sağlıklı beslenip, spor yaparak ve bol su içerek hedeflenen kiloya gelmemiz gerektiğini söylüyor. Sporu haftada 3 gün, en az 45 dk yürüyüş yaparak, hayatımıza sürekli yapılabilecek şekilde sokmamız gerektiğinden bahsetti. Ağır sporcu antramanı şeklinde yapılan sporları kesinlikle tavsiye etmiyor. Her yaşta yapılabilir olan yürüyüş kilo vermede ve sağlıklı kalmada en doğru şey olduğunu bir kez daha yineledi.

Taylan hanım, Hastalarından örnek vererek hedeflenen kiloda olsalar dahi , Sürekli memnun olmadıkları bir yerleri, bölgesel bir fazlalıkları olduğundan şikayet ettiklerini. 
Gayet sağlıklı ve fit görünen kişilerin bile mutlaka rahatsız oldukları bir yerlerinin olduğu. Bölgesel yağlanması olanlar, spor yapsa dahi şekillendirilemeyen yerler, sarkık kollar, ve baş belası selülitler :)

İşte bu aşamada bu cihazlardan destek almamızda hiç bir sakınca olmayacağını, hatta çok kısa sürede gözle görülür sonuçlar alınacağını anlattı. 

Yeni Nesil LPG bize ne vaad ediyor derseniz Şöyle:

İstemediğimiz bölgelerde biriken yağların yakılarak lenf direnaj ile vücuttan atılmasına yardımcı olur. 
Gergin ve sıkı bir karına sahip olmanızı destekler.
Sarkmış kol altlarını sıkılaştırarak forma girmesine yardımcı olur.
Selülit ve ciltteki portakal kabuğu görünümünün giderilmesini destekler.

Vücudu yeniden şekillendirerek hatların orantılı bir biçimde yeniden tasarlanmasını sağlamaya yardımcı olur.

Diyet ve egzersizle incelme gerçekleştirilemeyen bölgelerde etkili olur.
Bel çevresinde oluşan bölgesel yağlanmanın incelmesini destekler.
Stres ve hızlı yaşamın getirdiği yorgun ve mat yüz hatlarının giderilmesine yardımcı olur ve cildin sağlıkla parlamasını sağlar.
Kolajen ve elastin sentezinin doğal yollarla üretimini artırarak cilt tonüsünü yükseltmeye yardımcı olur.
Ciltte genetik veya zamana bağlı olarak ortaya çıkan çizgi ve kırışıklıkların giderilmesine yardımcı olur.
Cildin yenilenme hızını yükselterek çok daha sıkı ve genç görünmesini destekler.

Açıkçası söylenenler tam olarak beni anlatıyor, istediğim kiloda olduğum dönemlerde bile hep memnun olmadığım bir yerim vardı :) Ve yapılacak düzenli diyet ve sporun yanı sıra bu tarz bir destek almanın benim açımdan zayıflama sürecini hızlandıran ve daha fazla motive olmamı sağlayan bir destek olarak kullanılabilir buluyorum. Yeni Nesil LPG'yi denemek için sabırsızlanıyorum. 

Davetleri ve hediyeleri için İnanır Gruba, Vera Bilişime, Taylan Kümeli'ye teşekkürler.




 Aylin, Burcu, Merve ve Burcu'yu tam ekran kapatmış ben :)
Ayrılmaz ikili :)



5 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

süper etkinlikmiş..

aylin dedi ki...

Cok guzel bir etkinlikti seni yeniden gormekte harikaydi
Bu arada iki cocuk annesi olsrak gayet guzelsin :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim çok keyifliydi ve hep tanıdıklar olunca daha güzel geçti ..

Aylincim sağol güzellikte senin yanında bizim lafımız edilmez :) Bende yeniden görüşmemize çok sevindim ..

Sevgiler

Ebrar Çankaya dedi ki...

2 çocuk annesi demeye bin şahit ister :) genç dinamik enerjik annelere bayılıyorum.. Bir de 35 yasında olduğunu öğrendiğimde şoka girdim :) Maşallah maşallahhhh ::)

Ebrashca
kucuksirinmutlulukar.com

Seyhan dedi ki...

Çok teşekkürler Ebrar utandım :) Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...