19 Mayıs 2013 Pazar

Unnado Buluşmaları Vol1


Bu blogu okuyorsan, ya hamilesin, ya annesin, yada gözünü kararttın, anne olmaya çalışıyorsun :)


Onun için Unnadó nedir? ne yapar? diye uzun uzun açıklama yapmıyorum ilgi alanınıza anne-çocuk- bebek ihtiyaçları giriyorsa, Unnado'yu gayet iyi bildiğinize eminim :)

#UnnadoBuluşmalarıVol1adı ile cuma günü yapılan buluşmada Unnadó'yu daha yakından tanıma fırsatı buldum. Kurucu ortak Göktuğ bey'in samimi anlatımı ile sohbet havasında geçen keyifli bir sunum izledik. Ve kuruluşundan bugünlere nasıl geldiği, çalışma prensipleri, iş süreçleri, geleceğe dönüp planları hakkında sohbet ettik. Sorular soruldu, cevaplar alındı.. Unnadó'nun sadece tüketicilerle markaları buluşturan bir aracı olmaktan çıkıp, kendi markalarını yarattığını ve bunu da gayet iyi yaptığını gördük. Şu aşağıda bir kaç tanesini görebileceğiniz ( Çiçek kız'a özellikle bayıldığım) Mırada markasının yanı sıra, 3 yeni marka yaratılarak işin üretim aşamasını da el atılmış.  


Koruncuk vakfı ile yapacakları iş birliğinden.

Şirket görüşüne uygun olmak kaydı ile, her türlü sosyal sorumluluk projesine destek verebileceklerinden.

Özellikle girişimci anneleri koşulsuz desteklediklerinden bahsedildi. 

Evet girişimci anneleri destekliyorlar, bunu kendim bir fiil test ettim :) Türkiye Ana partneri olduğumuz Wmf markasının çocuk setlerinden yanıma numuneler alarak.  O zaman Koşuyolu'nda ki ofislerine gitmiş. Göktuğ bey ve Aslı hanımla tanışıp çok kısa sürede kampanyaya çıkmıştık. Test ettim onayladım :) 

Müşteri memnuniyetinin özellikle çok önemli olduğu ve karşılarındakilerin 'Anne' olmasının her şeyi mükemmel, eksiksiz ve tam zamanında beklediklerinin. ve Unnadó'nun da bu memnuniyeti sağlamak için çözüm odaklı çalıştığı anlatıldı. 






Zaten tanıyıp bildiğim Unnadó'yu kalenin içinden keşfetmek daha güzeldi :)

Samimi sohbetler, lezzetli ikramlar, ve çıkışta bizleri bekleyen sürpriz hediyelerle günü sonlandırdık.. e-ticaret sitelerinde kendi alanında liste başı olan Unnadónun, kalitesinden taviz vermeden büyümeye devam edeceğine eminim..

Davetleri için Öncelikle sevgili Şebnem'e ve tüm Unnadó ailesine teşekkürler..

Güne ait daha fazla görsel için TIK

video


Daha önce izlemediyseniz reklam filmini de izlemenizi tavsiye ediyorum. Ben çok sevdim.. 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) yazıyı okumaya başlayınca birden şaşırdım :) ne hamileyim ne anneyim ne de uzun süre bebek düşünüyorum sadece çocukları çok seviyorum ve onlarla yaşamanın nasıl bir şey olduğunu merak ediyorum, çocukların da çok tatlılar takip etmek hoşuma gidiyor

Seyhan dedi ki...

Sevgili adsız :) Anne çocuk bloglarını genelde anneler takip ediyor. ama çocuk severlere de kapımız sonuna kadar açık tabi ki buyrun girirn içeri :)

Sevgiler

O bir Anne dedi ki...

keyıflı bır gundu

Seyhan dedi ki...

Kesinlikle öyleydi :) Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...