3 Haziran 2013 Pazartesi

#direngeziparkı



Uzun zamandır istediğim tatile çıkıp. Bir kaç saat sonra, ülkemden uzak olduğuma bu kadar üzüleceğim aklıma gelmezdi. 
Elimizde telefonlar sosyal medyadan son haberleri almaya çalışıp, Fransız televizyonlarından saat başı canlı yayınları izledik. Ömer dönüşü erkene çekmeye çalıştı. Olmadı, maalesef dün gece yarısı dönebildik. 

Şuan oradan takip ettiklerim hariç yeni görüntüleri şaşkınlık, öfke ve korku ile izliyorum.

#direngeziparkı 
#occupygezi
#tayyipistifa

3 yorum:

nisa dedi ki...

Hoşgeldin hayatım bizde londradan takip ediyoruz sürekli yaa. Tanrım korusunn :( . Seni özledim Seyhancıımm. Çabuk döndünüz ee artık paris resimlerini paylaşırsın :)

Seyhan dedi ki...

Durumlar düzelene kadar bu blogta fotoğraf ve yazı yok. Zaten keyfimiz kaçınca fotoğrafta çekmedik..

Nisa dedi ki...

Canım durumların ne yazık ki düzeleceği yok ben korka korka izliyorum buradan cok kötü cidden. Bence biz moralimizi bozmayalım desteğimizle yılmadan kardeşlerimize gezi parkı için destek verelim. Yılmıycazzzzzzzzz!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...