7 Haziran 2013 Cuma

Dolandırıcılık Çetesi Çok Önemli

Arkadaşlar Merhaba 

Blog aracılığı ile tanıdığın ve facebooktan da arkadaş olarak eklediğim biri blogtan ve oradan fotoğraflar alıp kendisine birçok profil açmış. Bir yıldır bizim fotoğrafları kullanıyormuş. Ve Zeynep Lal'in fotoğrafları ile kızım hasta, diye para istiyormuş. Bir çok gruba üye olmuş ve çok sayıda insanın güvenini kazanmış. Özel bilgilerini edinmiş.  Aynı gruptan birisinin şüphelenerek araştırıp bana ulaşması ile haberdar olduk. Sizden para, bilgi vs. isteyenleri bana bildirebilirsiniz. 

Savcılığa dilekçe vereceğiz.. Bilginize

şöyle bir yazı yazmış ...


24 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

aaa terbiyesizler!!!uyuz oluyorum böyle şeyler sosyal ağlardan soğutuyor iyice beni.
şikayet edin,peşini bırakmayın pisliklerin.

yeliz dedi ki...

haydaaa geçmiş olsun seyhan yav.
inşallah adalet yerini bulur.

Günışığı dedi ki...

Olayın her boyutu çok rahatsız edici. Geçmiş olsun. Türkçesi de oldukça bozuk birisiymiş. Geçmiş olsun

O bir Anne dedi ki...

nasıl vıcdansızlar var aramızda oyle aman allahım cok uzuldum ıns bulunur ve cezasını ceker

...Bebişlerim... dedi ki...

İnsanların Allah korkusu kalmamış. PESSSS

Adanın Annesi dedi ki...

çüşşş
Bu ne yaa!
isim de olmamış. Zeynep Amelya :)
iyi ki arkadaşın dönüş yapmış Seyhan.

Seyhan dedi ki...

Sağolun arkadaşlar bende çok şaşırdım açıkçası hep başkalarının başına gelir sanıyoruz.

Ama taaak seni buluyorlar..
Tabi peşi bırakmadık. Bugün savcılığa ifade verdim. Bilişim suçları çabuk çözülüyormuş. inşallah en kısa sürede çözülür. ben facebookta yazınca profili hemen kapandı. Blogta onlarca yorumu var..

Emre bende görür görmez Amelya ne laaa dedim :)

yeniden sağolun.. Gelişim süreçlerini ve tabiki sonucu da paylaşacağım..

FADİŞ dedi ki...

Hemen şikayette bulunman iyi olmuş, geçmiş olsun.

GeCe dedi ki...

Çok şaşırdım geçmiş olsun inşallah cezasını bulurlar. Yazıya bakılırsa türkçesi pek iyi değil yabancı biri olmalı

Seyhan dedi ki...

Kıbrıslıymış galiba. şive bozuk

zülal'in annesi dedi ki...

ne sapıklar var dünyada. çok geçmiş olsun. cezasını çeksin ama yapan sonuna kadar peşini bırakmayın bence

Etkaca dedi ki...

ya bunu da gordukya inanamiyorum ya ne hale geldik ne terbiyesilik ne seref yoksunlugu bu boyle inanamiyorum gercekten cok yazik...

Aktuelmoda dedi ki...

Pes artık !!! insanlar nelere başvuruyor yaa,inşallah en kısa sürede çözümlenirm Seyhan'cım.
İzinsiz fotoğraf (ç)alıp kullanmalarını çok gördük de buda yeni numara sanırım.İnsanı paylaşım yapmaktan soğutuyorlar..

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

İnanamıyorum gerçekten, insanların bu kötü kalpliliğini aklım almıyor. Çok geçmiş olsun inş en yakın zamanda çözülür problem

Ruzgar ve annesi dedi ki...

Insallah hakettigi cezayi bulur. Pes yani...

Ruzgar ve annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
turkuaz kıyılar dedi ki...

Kalbi fesatlıkla dolu tonla insan var ortada ama birde işin içine parmak kadar çocuğu katmalarını aklım almıyor.

Seyhancım geçmiş olsun, en yakın zamanda doğru bir adalet anlayışıyla son bulur inşallah...

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Ayyy soktayim yaaa biz ne amacla blog tutuyoruz millet ne hak goruyor kendinde pesss gecmis olsun...

nymphea dedi ki...

Cok uzuldum yaa malasef hep duyuyoruz bunlari, nasil vicdanlari elveriyor acaba :-( Cok uzuldum, umarim bir an once cezasinii bulur yapan!

annesiningülü dedi ki...

aklıma geldikçe üzülüyorum :(

Sevgi dedi ki...

ay inanamadım bu ne saçma sapan bişey böyle.. allah korusun.. edepsizliğe bak ya.. allah akıl fikir versin böylelerine..profil ismini ver istersen şikayette bulunalım.. geçen ayda dilanın resmi hiç tanımadığım bir adamın kapak resmiydi.. hemen şikayet ettim kendisine mesaj attım ne işi var bu resmin burada hemen kaldır diye.. kaldırdı çok şükür..

flzpink dedi ki...

Umarım cezasız kalmaz bu cümle kurma özürlü!!
Geçmiş olsun...

pelin harikalar diyarında! dedi ki...

seyhancım bi gelişme var mı? bu arada kızlar özledim bee...... :)

pelin dedi ki...

ay seyhan önceki yorum fiiii tarihindeki google hesabımdan olmuş..pelintozu ben ya düdüğün anası :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...