26 Haziran 2013 Çarşamba

FikriMühim Huggies Kampanyası



''Anne Zeynep'e ne güzel bez almışsın'' dedi Defne Nil
Utanmasa kendine bağlayacak :)
Bezler Zeynep'in olsun, defterde benim olsun o zaman.
Böylece kardeş payı yaptık :) 

FikriMühim yeni kampanyası ile denememiz için gelen bu sevimli bezler.. Sıcak yaz günlerinde sadece bir tişortla gezen kızıma ayrı bir hava kattı :)  Huggıes zaten daha önce memnun kalarak uzun süre kullandığımız markalardan biri. Özellikle sırttaki lastikli bant, olası taşmaların önüne geçiyor. Benim için tek dezavantajı dokusunun biraz kalın olması. Sıcak yaz aylarında daha ince bezleri tercih ediyorum. Sanki daha rahat edecekmiş gibi geliyor.. 

Ama bu renk ve sevimli desenler için, uzun bir süre Huggıes kullanacağız galiba. Defne Nil'ile alışverişe çıktıysak '' Anne Zeynep'e bunu alalım '' diye market arabasına konulacaktır :) 

Son not: Huggıes'e bu desende Little Swimmers üretin lütfen..



6 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bizde Huggies kullanıyoruz. Yağmur'un zamanında da, Damla'da da ;)

Aktuelmoda dedi ki...

Yesinler onun totosun :) Cidden çok şirin olmuş ama bezimiz,çok sevdim ben de..

NihanlaNisan dedi ki...

biz de geçen gün Migros'ta rastlayıp almıştık ben de beğendim dediğin gibi little swimmers ları çeşitlendirseler böyle nefis olacak .)
bu arada takı çekilişim var 10 adet bijuteri, beklerim .)
nihanni.blogspot.com

Seyhan dedi ki...

Ben şuan prima kullanıyorum. Ama bir süre huggıes alınacak galiba .. çok sevimliler

Seyhan dedi ki...

evet blogta gördüm Buğlem Elora çok tatlı olmuş maşallah.. uzun zamandır blogu ihmal etmiştim. dişi falan çıkmış süper bıdık şey :)

Seyhan dedi ki...

NihanlaNisan hoşgeldin..aynı şeyi düşünen bir anne daha :)

çok güzel bir çekiliş yapmışsın ama ben pek takı kullanmıyorum. aldıklarımda hep dolap bekliyor :( onun için daha istekli olanların hakkını yemeyeyim..

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...