29 Haziran 2013 Cumartesi

Kız Kardeşim Zeynep Lâl



Defne Nil'in kitaplarını yazmaya devam.. Şu sıralar her akşam okuya okuya midemi bulandıran yeni takıntı kitabımız  :)

Defne Nil'e abla kardeş konulu kitapları çok seviyor. Bende her bulduğumu alıyorum. Onun isteği ile isimleri değiştirip o şekilde okuyoruz. Doris; Zeynep Lâl oluyor, Moris; Defne Nil


Sağ taraftaki olaylar bizim evde birebir yaşanıyor. Zeynep Lâl emeklemeye başladığından beri ortalarda yoksa bilin ki ablasının odasında karıştırma işi yapıyordur. Kitap yırtma, kalem yeme, oyuncak dağıtma âlâsı ile bizde de var..


Bu sayfaya gelince Defne Nil .. Anne ben Zeynep'e hemen çık odamdan diye bağırmam .. ''Zeynepçim odamdan biraz çıkarmısın? bir işim varda '' derim diyor :)


Bu sayfada Doris ilk kez ağabeyinin adını doğru söyleyip ona sarılıyor. Defne Nil ''Zeynep'te bana abba abba diyor dimi anne. Biraz daha büyüsün Defne demeyi öğrenecek, o zaman o da bana Defne abba deyip sarılacak '' :)

Seviyoruz bu kitabı.. Ben bazen yine bunumu seçtin diye isyan etsem de.. Güzel kitap  :)

4 yorum:

annesiningülü dedi ki...

oy kuzularrr ♥
Damla'yı ablanın odasında hayal ettim de.... minnacık minnacık oyuncakları var hepsi kalkmalı ;)

elif dedi ki...

sizinki tacize basladı demek:) Biz de kardeş kitapları okumaya bayılıyoruz, bunu da not alalım:)

Seyhan dedi ki...

Baharcım vallahi biz ufakları kaldırdık yükseğe ama iniyor yine.. tehlikeli evet dikkat etmek lazım..

Seyhan dedi ki...

Nazlıa bol bol bu tarz kitap al elif seviyorlar . yaşadıklarını okumayı :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...