31 Temmuz 2013 Çarşamba

Anne-Çocuk Düşmanı İşletmelere Bir Örnek Daha - Dilek Pastanesi

Dün Füsun'la beraber Novada' Avm de buluşup biraz dolaştık.  Değiştirilecek bir kaç ürün, alınacaklar falan vardı. Alışveriş işi bitince kızların karnı acıktı. Yemek katında bulunan Dilek pastanesi' ne girip bir şeyler yiyelim dedik.. 


Biz hariç bir müşteri vardı. Zaten Novada çok sakin hatta genelde boş bir Avm onu için severim kendisini. Zeynep Lâl için mama sandalyesi rica ettim. Garson getirdi. Dakika bir gol bir, sandalyede emniyet kemeri yok. Bu kemerleri neden çıkarıyorsunuz ki, çocuğu sandalyeye nasıl güvenli bir şekilde oturtacağız. Kalkmak isteyecek dedim. Garsonda tık yok.


Yinede şansımızı deneyelim dedik. Oturttuk söylediğim gibi hemen ayağa kalktı tabi. Bu böyle olmayacak dedik kalktık.  

Füsun zaten yemek katında bulunduğumuzdan AVM ye ait emniyet kemerli mama sandalyelerinden alalım dedi. İyi fikir dedim, bir tane sandalye yüklendik yeniden Dilek pastanesi'ne gittik. Garsonlar aval aval bakıyor ama elimizdeki sandalyeyi taşımamıza yardım bile etmiyorlar. Hatta bir tanesi bizde mama sandalyesi var dedi, anlamamış olacak yeniden açıkladım. Var da kemeri yok o şekilde hiç bir işe yaramaz ki!!!! . Kendi kendimize oturduk yerleşmeye çalıştık.. Mama sandalyesine oturan Zeynep Lâl 'in masamıza yaklaştırmaya çalıştım. Yandaki masanın biraz kenara itilmesi gerekiyordu. Garsonlar yardım etmiyor ve hala bakıyor.. Kalktım kendim ittim, çektim ayarladım. Zeynep bizim masaya yaklaşmış oldu.

Sipariş kısmına geldik çok şükür.. 


Defne Nil su böreği istedi. Börek yokmuş. İkinci seçenek köfte istedi. Tabakta 5 yada 6 köfte var bizimki yeme problemli çocuk 2 köfteyi anca yer. Yarım porsiyon yapar mısınız? yada çocuk menüsü var mı? dedim. Porsiyonlar değiştirilemez dediler. Ama kalacak hepsini yiyemeyecek dedim.Kesinlikle yardımcı olacak en ufak bir çaba yok. 

Bu arada mağaza sorumlusu olan mavi gömlekli kişi etrafta geziniyor, yemek büfelerine bakıyor. Ama yanımıza gelip, sorun nedir, yardımcı olalım gibisinden en ufak bir şey söylemiyor. Orada yemek yiyelim diye elimizden geleni yaptık.Ama Dilek Pastanesi' nin müşteri kazanmaya gönlü yoktu.


En sonunda Füsun sizin müşteri memnuniyetinden haberiniz yok dedi. kalktık.

Bunu özellikle paylaşmak istedim. Hemen hemen tüm işletmeler çocuklu aileleri düşünüp, mama sandalyesi, boyama kalemi kağıt, çocuk menüsü, hatta ufakta olsa bir oyun alanı yaparken Dilek pastanesi'nin bu tutumu beni çok üzdü..

Daha Önce buna benzer bir durumu Moda Teras'ta yaşamıştım. Okumak isterseniz TIK

*fotoğraf Dilek internet sitesinden alınmıştır..

7 yorum:

annesiningülü dedi ki...

Dilek pastanesinin bir şubesine çocuksuz gittiğim halde rahat edememiştim. Şimdi çocuklarla hiç düşünemiyorum. Hiç sevmem bende

Seyhan dedi ki...

aman diyeyim Bahar aman, iki çocukla hele offf :(

turkuaz kıyılar dedi ki...

Bu davranış şeklinin kendi kayıpları olduğunun farkında bile değiller galiba, iyi paylaşım olmuş Seyhancım, şimdi daha çok kişiyi kaybedecekler...

Seyhan dedi ki...

Özlemcim inan müşterileri azalsın, kimse gitmesin gibi bir derdim yok :) Sadece bu devirde bu kadar ilgisiz bir işletme görmedim. Belki bir müsibet bin nasihatten iyidir derler de ,kendilerini düzeltirler diye yazdım. Sırf bloga değil kurumsal mail adreslerine de yazdım zaten ..

Burcu Öğünlü dedi ki...

Seyhan canım benim çok iyi birşey yapmışsın iyi ki yaşadığın sorunları bu şekilde anlatıyorsun,bizlere örnek oldun.Çocukla gidilecek çok fazla yer yok zaten,devamlı gittiğin bildiğin yerlerinde bu şekilde yapmasıda hayal kırıklığı oluşturuyor maalesef.

Çok büyük sorumsuzluk.

Seyhan dedi ki...

Burcucum dilek pastanesine ben daha önce bir kez gittim. Onda da hamileydim sadece Defne vardı yanımızda sorun yaşamamıştım. açıkçası bir daha hiç bir şubesine uğramayı düşünmüyorum..

Sevgiler

aliye ortaç dedi ki...

Bu tarz işletmeler izmir de de çok fazla var. daral geldi artık bunlardan. zaten insana değer vermiyorlar ki. Çocuklara neden değer versinler. Hiç bir işletmeye sordunuz mu kaç tane paspas ınız var? genelde 1 derler. ya kardeşim sen bununla tuvalet dahil her yeri paspas mı yapıyorsun de, evet derler. Ne olacak bu halimiz?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...