31 Temmuz 2013 Çarşamba

Bana Kalan Zamanlarda..


Sırada bekleyenler..

10 yorum:

Duygu Karataş dedi ki...

sana zaman kalıyor olmsına sevindim Seyhan :)))
ben ne zmn elime bi kitap alsam ilk 15sayfayı tekrar tekrar okumak zorunda kalıyorum!!!

yeliz dedi ki...

hmmm salçalı ekmek'i merak ediyorum, yorum da yaz bir ara.
keyifli okumalar. kardeşimin hikayesi için iyi şeyler söyleyemeyeceğim ama sen bana bakma belki seversin

Seyhan dedi ki...

Duygu defne okuldayken daha çok kalıyordu. Yaz okulu da bitti, şimdi evde okuma hızım epey yavaşladı :( Senin işin daha zor ama aynı yaştalar çünkü. Bizim abla daha rahat şu sıralar..

Sevgiler

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Seyhan dedi ki...

Yorum yazma olayına bir türlü giremedim ya.. aslında istiyorum okuduklarım hakkında üç beş kelam etmeyi.. Kardeşimin hikayesini ben almadım hediye geldi İlkay'dan o da çok beğenmemiş zaten :( okuyalım çıksın aradan :)

salçalı ekmek ig den takipleşiyordum yazarı ile.. olumlu şeyler okudum hep. Paylaşırım yorumumu

Sevgiler

Elifim uyurken dedi ki...

kardeşimin hikayesi bende bekleyenler arasında.
ama senin yorumlarını yine beklerim.
farklı tatlar alabiliriz..

Seyhan dedi ki...

Selda senın blog çok tehlikeli ama iştah açıcı :) takipteyim

Seyhan dedi ki...

Özlemcim paylaşırım okuyunca .. evet herkesin zevkleri beğenileri bir değil belki severim ..

Sevgiler

flzpink dedi ki...

Kitaplara zaman kalması ne güzel :)
Kardeşimin Hikayesini ben sevmedim, sevemedim ama kitapkardeşliğinde okuyanlar çok sevmiş.Bakalım senin yorumun nasıl olacak...
Salçalı Ekmek de okumak istediklerim arasında.
İyi günlerde okuyun :)

Seyhan dedi ki...

flzpink dediğim gibi göreceli bir şey onun için ön yargıda bulunmak istemiyorum. göreceğiz :)

salçalı ekmek'i okuduktan sonra gönderirim istersen

sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...