3 Temmuz 2013 Çarşamba

Bübchen Bebek Bakım Ürünleri..


Ürünler Bübchen Türkiye tarafından denemem için bir hafta kadar önce gönderildi. Zaten Bübchen ürünleri daha öncede kullandığımı için yorumlarımı daha fazla beklemeden paylaşmak istedim..

Defne Nil' doğmadan önce son hazırlıklar yapılırken, çeşitli anne-bebek sitelerinde ve bloglarda bebek bakım ürünleri hakkında kim ne almış neyi tavsiye ediyor diye araştırmıştım. Annelerin Bübchen ürünlerinden memnun olduğunu, Boya, katlı maddesi ve sabun içermeyen, alerji yapmayan ve  göz yakmayan formülü ile çok tavsiye edilen bir marka olduğunu okumuştum.

Bizde Defne Nil' de şampuan ve bebe yağını özellikle ilk bir yıl dönem dönem kullandık. Sonra Defne Nil biraz büyüyüp bebeksi hassasiyeti kaybolunca başka markalar ve başka ürünleri de denedik. Uzun zamandır da almıyordum..

Fakat ürünler geldiğinden beri şampuanı Defne Nil'de yeniden kullanmaya başladım. Malum saçları çok uzun ve bizim banyo sonrası saç tarama gibi bir sorunumuz var.. Saçını açabilmek için, çok farklı saç spreyleri denedim. Hatta saç uçlarına saç kremi bile sürmek zorunda kaldığım oldu.  Bübchen şampuan kullanmaya başladığımdan beri saçı daha kolay açılır oldu. Hatta açıcı sprey sıkmama gerek kalmıyor diyebilirim..

Bebe yağını Defne Nil ve Zeynep Lâl'de ve hatta kendimde kullanıyorum.. Kolay emilen, cildi yapış yapış yapmayan, yoğun nem veren bir formülü var.. Bir kaç blogta makyaj temizlemek için kullananların olduğunu okudum.

Pişik kremi için şuan olumlu olumsuz yorum yapamıyorum. Zeynep Lâl'de pişik hiç olmadı.  Umarım bundan sonra da olmaz. Olursa onu da test eder yorumları paylaşırım.

Teşekkürler Bübchen


4 yorum:

pelin dedi ki...

sağol seyhancım yorumlar için..biz de bu markayı almayı planlıyoruz düdük için şimdi daha da rahatladım :)

Seyhan dedi ki...

Pelincim gerçek görüşümü yazdım zaten.. gayet iyiler kullanabilirsiniz. pişik kremini bilmiyorum sadece, onda biz sudocrem kulandık hep..

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ben de bgun blogda benzer seyleri yazdım. gerçekten denediğim en iyi markalardan biri çıktı bubchen. pişik kremi de iyileştirici değil onleyici aslında seyhancım. hatta pişik olursa işe yaramaz :)

Seyhan dedi ki...

Hülyacım pişik kremi için haklı olabilirsin. hatırlarsan biz Defnoşun aylarca süren pişiğini bir sürü şey deneyip geçirememiştik. Sadece sudocrem geçirmişti. onun için sdocrem benim için mucize gibi bir şey :) ben bu kremi kendime el kremi yaparım artık :)

sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...