22 Temmuz 2013 Pazartesi

Fikirdenk & Bioderma ABC Derm Buluşması


Uzun zamandır arşivde bekleyen yazılardan biri, Gezi parkı, benim bloga dadanan sapığım derken öylece kaldı :)

Fikirdenk sitesinin, anneleri markalarla buluşturma etkinlikleri devam ediyor. Bende Mayıs sonunda Bioderma ABC Derm serisinin tanıtımının yapılacağı bir kahvaltıya katıldım..

Bir marka tanıtımından çok, keyifli bir sohbet havasında geçen buluşma. Aklımıza takılan soruları sorma, markayı daha yakından tanıma şeklindeydi. Özellikle güneş öncesi ve sonrası bakım-koruma ürünleri üzerinde duruldu.. Katılan annelerin bir kısmı Fikirdenk aracılığı ile kısa bir süre önce marka hakkında az da olsa kullanıcı fikri oluşması için deneme boyları gönderilmiş. Ben deneme boylarını kullanmamıştım. Onun için markaya tamamen yabancıydım.


Sevgili Müge yakışıklı oğlu Ateş'te Atopik serisini doğduğu günden beri kullanıp çok memnun olduğunu söyledi. Yine bir çok anne bebeğinde ve kendisinde Bioderma ürünlerini gönül rahatlığı ile kullandığından bahsetti.

Etkinlik sonunda bizlere hediye edilen ürünleri yaklaşık 1,5 aydır özellikle Zeynep Lâl 'de kullanıyorum.. Şampuanı banyoya koyduğum ilk günün akşamı,  Ömer Zeynep Lâl 'i yıkıyordu. Hemen sordum şampuan nasıl sence ?
Pek köpürmedi dedi? bende hemen öğrendiğim taze bilgileri aktardım :) Aslında çok köpüren şampuanın zararlı olduğunu ve köpürmesi için bir sürü katkı maddesi katıldığını. Az köpüğün şampuanın daha doğal olduğunu gösteren bir kanıt olduğunu anlattım.. Kokusu ve temizlemesi gayet başarılı, çok köpürmediği için saçtan çabuk temizleniyor. durulaması gayet kolay.

Güneş kremi sürülmesi kolay, suya dayanıklı, kolay emiliyor, uzun süre etkisi devam ediyor..


Ben Bioderma ABCDerm serisinden memnun kaldım. Hemen kendim içinde Bioderma ürünleri almaya başladım. Yüz temizleme solüsyonu, temizleme jeli ve güneş sonrası losyonunu aldım. Gerçekten çok başarılılar. Özellikle Sensibio H2O süper bir şeymiş geç tanıştığımıza çok üzüldüm :(


Toplantı notları için Duygu'nun bloguna TIK ve Fikirdenk bloga TIK
Fikirdenk annelerinin ABCDerm serisi hakkındaki yorumları için TIK
Buluşmaya ait daha çok görsel için İpek'in sayfasına TIK
Bioderma ürünleri hakkında daha fazla detay için TIK




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...